BMW wystartowało z komunikacją nowego modelu i5

fot. www.youtube.com/@BMWPolska

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego modelu BMW i5.

Na polski rynek wchodzi nowy w pełni elektryczny model BMW i5, który będzie dostępny w dwóch wersjach: BMW i5 eDrive40 oraz BMW i5 M60. Główny koncept kreatywny kampanii promującej nowy model oparty jest na postaciach Aniołów, którzy są metaforą do komunikowania m.in. pakietu korzyści BMW Proactive Care oraz innowacyjnych technologii dostępnych w nowym BMW i5. W spotach poznajemy Aniołów, którzy na co dzień wspierają i chronią ludzi w ich drodze, aż odkrywają nowe BMW i5 i zapierające dech innowacje, które powodują w nich niepokój – czy teraz będziemy już zbędni?


Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, TV, na platformach VOD, w kinie oraz w prasie. Za strategię, badania, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital media odpowiada agencja Mediaplus, która z ramienia The Marcom Engine koordynuje działania mediowe prowadzone dla klienta.

Działania w digitalu obejmują direct marketing, emisję spotów wideo na kanałach VOD oraz kampanię w social media, za którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym odpowiada spółka martech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych. Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect.