BLIK został partnerem dostępności w drugiej edycji festiwalu Bank Millennium Virtual Vibes

13 czerwca 2025 r. odbędzie się Bank Millennium Virtual Vibes – druga edycja festiwalu muzycznego w metaverse, który w unikalny sposób łączy rozrywkę, technologię i przełamywanie barier. Partnerem wydarzenia został BLIK, dzięki któremu koncerty będą dostępne z tłumaczeniem na Polski Język Migowy (PJM). Organizatorem festiwalu jest agencja Game Changer (Group One), która po raz kolejny udowadnia, że cyfrowa rozrywka może być dostępna dla każdego.

Organizatorzy kontynuują kierunek obrany w poprzedniej edycji, konsekwentnie budując festiwal jako przestrzeń równych szans i doświadczeń. Dzięki współpracy z marką BLIK tłumaczenie koncertów na Polski Język Migowy (PJM) ponownie stanie się integralnym elementem wydarzenia. To wyraz zaangażowania w tworzenie formatu, który nie tylko angażuje technologicznie, ale realnie otwiera się na różnorodność odbiorców. Marka BLIK od kilku lat konsekwentnie angażuje się w działania na rzecz dostępności (szczególnie najbardziej wykluczonej grupy – Głuchych) angażując się w wiele inicjatyw w tym obszarze (m.in. dostępna scena BLIKA na zeszłorocznej edycji Off Festival, opracowanie znaku Blik w PJM i wiele innych).

Tegoroczna  edycja Bank Millennium Virtual Vibes ponownie odbędzie się na platformie Roblox. Projekt agencji Game Changer łączy gaming, muzykę i kreatywne wykorzystanie nowych technologii. Wydarzenie nie tylko odpowiada na potrzeby młodych odbiorców, ale także wyznacza nowe standardy w zakresie dostępności cyfrowych doświadczeń. Obok koncertów, na uczestników czekają m.in. minigry, codzienne zadania i wiele interaktywnych atrakcji. Za udział we wszystkich aktywnościach użytkownicy zdobywają V-coiny, które może wymienić na wyjątkowe skiny i przedmioty w grze.

Koncert główny Bank Millennium Virtual Vibes odbędzie się 13 czerwca, natomiast powtórki odbędą się w soboty: 21 i 28 czerwca oraz 5 lipca. Za koncepcję, realizację i promocję wydarzenia odpowiada agencja Game Changer (Group One). Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, a za opracowanie kreacji reklamowych – Change Serviceplan. Działania związane z dostępnością, w tym przygotowanie tłumaczenia PJM oraz doradztwo w zakresie projektowania rozwiązań przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami realizuje agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE. Głównym partnerem tegorocznej edycji jest Bank Millennium. Partnerami wydarzenia są także Doritos, Pepsi oraz w obszarze dostępności — BLIK.