BLIK Płacę Później, usługa pozwalająca na odroczenie płatności, zdobywa coraz większą popularność wśród klientów banku Millennium i Velo Banku. Od 19 listopada do 2 grudnia br., w ramach promocji z okazji Black Friday, użytkownicy mogą skorzystać z rabatu 100 zł przy zakupach powyżej 105 zł i zapłacić bez dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni. Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.
BLIK Płacę Później to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia odroczenie płatności za zakupy internetowe na okres do 30 dni. Usługa oferuje użytkownikom znaczną elastyczność w zarządzaniu finansami, wspierając realizację ich planów zakupowych przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad budżetem. Brak dodatkowych kosztów przy spłacie zobowiązania w wyznaczonym terminie sprawia, że ta metoda płatności cieszy się rosnącą popularnością. Obecnie najchętniej korzystają z niej osoby w wieku 25-45 lat, które stanowią niemal 70 proc. wszystkich użytkowników oraz mieszkańcy miast (80 proc.).
–BLIK Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. W odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w BLIKU.
W ramach promocji zainicjowanej przy okazji nadchodzącego Black Friday, klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości 100 zł przy zakupach o minimalnej wartości 105 zł opłaconych za pomocą BLIK Płacę Później. Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas, oferując atrakcyjną zachętę do wypróbowania usługi.
Akcja zapewnienia klientom łatwy i szybki dostęp do korzyści, jakie oferuje usługa BLIK Płacę Później. Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej, co pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w strategicznych punktach kontaktu.
Szczegóły dotyczące promocji są dostępne na stronie blik.com/blik-place-pozniej-promocje.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów agencja Spark Foundry.