BLACK startuje z nową platformą komunikacyjną

fot. mat. prasowe

BLACK ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. Manifestem marki staje się EFEKT BLACK – impuls burzący rutynę, wyzwalający wyobraźnię i łamiący schematy. Energetyczne odświeżenie BLACK-a będzie można poczuć już na początku maja.

FoodCare to lider rynku napojów i deserów, który od 40 lat wytycza trendy na rynku – oparty w 100% na polskim kapitale, eksportuje produkty już do 50 krajów. Portfolio firmy obejmuje topowe marki takie jak BLACK, 4MOVE, Frugo, Gellwe, Fitella, Ngine oraz Ostromecko.

Na wiosnę 2025 roku przygotowaliśmy duże uderzenie z naszą flagową marką: napojem BLACK. Nowe otwarcie to coś znacznie więcej niż kampania – to cała długofalowa platforma komunikacji, która pozwoli nam po raz kolejny wytyczyć nowy kierunek dla całego rynku. BLACK to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Mogę powiedzieć tyle, że to tylko początek naszych mocnych newsów na ten sezon mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i twórca marki BLACK.

W świecie, w którym wszystko coraz częściej podlega schematycznym algorytmom, BLACK prowokuje do odrzucenia konwencji i zachęca, by dać się ponieść energii – na własnych zasadach. Wprowadzeniu nowej strategii marki towarzyszy kampania 360°, obejmująca działania ATL, BTL, digital z silnym akcentem na social media, a także eventy i współprace
z twórcami kultury miejskiej oraz alternatywnej.

Sercem działań reklamowych BLACK-a jest 60-sekundowy spot, stanowiący emanację nowej strategii marki. W odważny, ekspresyjny sposób ukazuje on, czym jest energia BLACK-a i jego świat wartości.

W nowej platformie komunikacji chodzi o impuls do przełamywania rutyny i schematów. EFEKT BLACK to skutek odwagi, energii i działania w zgodzie z duchem czasu i potrzebami konsumentów. W centrum transformacji marki znajduje się nowa identyfikacja wizualna, ale ewolucji ulega również portfolio produktowe. Marka rozwija nowe smaki oraz konsekwentnie inwestuje w segment zero cukru, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

Marka BLACK posiada 26,3% udziałów w rynku napojów energetycznych w Polsce
(MAT AC Nielsen, w sztukach), co czyni ją ilościowym liderem w branży. W portfolio FoodCare zajmuje istotne miejsce, obok innych topowych marek takich jak np. 4MOVE, Fitella, Frugo czy Gellwe.