Big Picture zostało nową agencją PR marki Audi

fot. mat. prasowe

Marka Audi, będącą częścią Volkswagen Group, nawiązała współpracę z agencją Big Picture, którą wybrano jako nowego partnera w obszarze public relations. Współpraca, zapoczątkowana w sierpniu 2025 roku, ma charakter długofalowy i została nawiązana w wyniku przetargu.

Audi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek motoryzacyjnych na świecie – od lat łączy innowacyjność, zaawansowaną technologię i design z wizją odpowiedzialnej mobilności przyszłości. Marka Audi (działająca w Polsce w ramach struktur Volkswagen Group Polska) postawiła na partnerstwo z agencją, która od lat buduje komunikację dla najważniejszych brandów w kraju.

Agencja Big Picture będzie odpowiadać za kompleksowe wsparcie zespołu PR Audi Polska, w tym realizację projektów niestandardowych, które wzmocnią emocjonalny wymiar marki. Za realizację działań odpowiada dedykowany zespół pod kierownictwem Moniki Roth-Jaczynowskiej, head of lifestyle communications: Emilia Lakhwani (senior PR consultant), Zofia Paśnicka (junior PR consultant) oraz Wiktoria Boruszewska (PR executive).

Najbliższy czas to dla nas, marki Audi, okres intensywnej transformacji – rozwijamy ofertę modeli elektrycznych, inwestujemy w cyfrowe doświadczenia naszych klientów i redefiniujemy standardy mobilności premium. W takiej zmianie świetna komunikacja pełni kluczową rolę – musi być spójna, celowa i wyprzedzać oczekiwania rynku. W Big Picture znaleźliśmy partnera, który rozumie nasze ambicje i potrafi przełożyć je na nowoczesny, angażujący język marki – mówi Hubert Niedzielski, PR manager marki Audi w Polsce.

Audi jak i Big Picture łączy wspólne podejście do jakości, precyzji i nowoczesnego myślenia o komunikacji – osadzonego nie tylko w trendach, ale przede wszystkim w wartościach. Cieszymy się w związku z rozpoczęciem tej współpracy i liczymy na realizację wielu topowych projektów – mówi Helena Korniejew (Big Picture).