BIC uruchomił swoje polskie profile na Instagramie i Facebooku

fot. unsplash.com/@greg_rosenke

BIC, marka ikonicznych długopisów i artykułów piśmienniczych, uruchomiła swoje polskie kanały Instagram i Facebook.

Firma BIC jest dziś obecna w ponad 160 krajach i oferuje szerokie portfolio produktów codziennego użytku. Znajdziemy wśród nich ikoniczne długopisy, wieczne pióra i artykuły piśmiennicze. Do ich promowania w polskich social mediach marka zaprosiła, po rozstrzygnięciu przetargu, agencję GoldenSubmarine.

W ramach umowy, GoldenSubmarine wesprze BIC w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach Meta. Od 7 kwietnia na Facebooku i Instagramie pojawiły się kanały „BIC Inspiruje”, gdzie odbiorcy będą mogli odkrywać kolorowy i kreatywny świat produktów francuskiej marki.

GoldenSubmarine odpowiada za pomysł, strategię, tworzenie contentu, w tym wideo, prowadzenie współprac influencerskich czy moderację profilu. Zajmie się też wdrożeniem globalnej platformy komunikacyjnej „Go make WOW” dla produktów BIC Kids. Do zadań agencji należy też obsługa budżetu mediowego.