„Bezwzględnie pyszny!” to hasło kampanii nowej odsłony ketchupu WINIARY zrealizowanej przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów do digitalu. Ketchup WINIARY w odświeżonym wydaniu to jeszcze lepszy smak zamknięty w nowej butelce ze świeżym designem.
Kampania łączy bezwzględną apetyczność z poczuciem humoru. Spot telewizyjny to trzy krótkie historie pokazujące, że ketchupowi WINIARY nie sposób się oprzeć. Jest gęsty, pomidorowy i bezwzględnie pyszny. Pokusa zjedzenia burgera, dania z grilla czy ulubionych tostów z ketchupem WINIARY sprawia, że miejsce, okoliczności i dobre maniery schodzą na dalszy plan.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Reżyserem spotu jest Wojciech Barczuk, produkcją zajęło się Graffiti Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.