Do iPoster dołączyła Berenika Narkiewicz-Jodko. Jako senior sales manager będzie odpowiedzialna za obsługę klientów firmy. Wcześniej przez blisko 3 lata była związana z brokerem reklamy kinowej – KinAds.
Berenika Narkiewicz-Jodko to doświadczona specjalistka w obszarze zarządzania mediami i doradztwa klienta, z branżą reklamową związana od 2005 r. W iPoster jako senior sales manager odpowiada za obsługę firm i agencji mediowych współpracujących z iPoster, a także działania new business.
Ostatnio pracowała w KinAds Media jako doradca klienta, zajmując się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach oraz realizacją niestandardowych projektów m.in. partnerstw z kinami letnim. Karierę zawodową rozpoczęła w domu mediowym Media Direction OMD, w którym przez ponad 12 lat zdobywała doświadczenie, dochodząc do stanowiska media managera. Odpowiadała tam m.in. za zarządzanie zespołem media plannerów, planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii reklamowych dla jednych z największych firm na rynku, jak: Carlsberg, Polkomtel czy Unilever.
Na swoim koncie ma m.in. nagrodę Effie za niestandardowy projekt prasowy dla Polkomtela, zrealizowany wspólnie z zespołem Media Direction OMD.
– Wierzę, że w reklamie najważniejsze są dobre relacje i świeże spojrzenie. Zamiast powielać schematy, wolę szukać niestandardowych rozwiązań – przyciągających uwagę i zostających w głowie na dłużej. Dzięki solidnej znajomości rynku wiem, jak i gdzie inwestować budżety, by przyniosły efekt. Cieszę się, że w iPoster, stawiającym na innowacyjne formaty, jak np. DOOH 3D, będę mogła rozwijać tę filozofię i razem z klientami realizować projekty, wychodzące poza utarte ramy – mówi Berenika Narkiewicz-Jodko.