Beata Michalik objęła stanowisko creative production team lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. Jej dołączenie to kolejny krok w rozwoju powołanego w maju br. działu concept development, na którego czele stanął Adam Kręgielewski, head of concept & innovation.
Na stanowisku creative production team lead Beata Michalik zarządza pięcioosobowym zespołem creative production. Do jej obowiązków należy rozwój kompetencji zespołu, z mocnym naciskiem na AI i automatyzację, poszerzenie oferty produktów kreatywnych Labcon dla spółek mediowych Group One oraz nadzór nad jakością wizualną projektów agencji.
Beata Michalik z branżą kreatywną związana jest od 10 lat, a ostatnio z Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), gdzie przez prawie 4 lata odpowiadała za globalne i lokalne działania z zakresu e-commerce i digital realizowane dla klienta COTY. Doświadczenie zdobywała również pracując dla globalnych marek takich jak Wella, Carlsberg, Bayer oraz New Balance. W swoich działaniach łączy kreatywność i nowe technologie, usprawniać procesy kreatywne.
– Treści tworzone przez zespół Creative Production, jak i autorskie produkty budowane na styku kreacji i mediów, pomagają naszym klientom wykorzystać do maksimum potencjał każdej emisji reklamy. Wierzę, że z Beatą Michalik na pokładzie ta obietnica staje się jeszcze silniejsza – mówi Adam Kręgielewski, head of concept & innovation, Labcon.
Agencja Labcon na co dzień łączy, sprawdza, wdraża i wykorzystuje innowacje w komunikacji do wzbogacania doświadczeń kreowanych na styku marek i konsumentów. Powołany w maju br. dział concept development ma na celu efektywne zarządzanie kompetencjami i talentami w zespołach strategii, kreacji oraz creative production.