BaseLinker wystartował z kampanią rebrandingową promującą skróconą nazwę: Base. Rebranding odzwierciedla pozycję firmy na rynku i drogę, jaką przebyła od integratora systemów e-commerce do kompleksowego systemu operacyjnego, stanowiącego podstawę sprzedaży online dla ponad 30 000 firm w Polsce i na świecie. Kampania obejmie cały szereg kanałów komunikacyjnych, od platformy produktowej i social mediów, po platformy VOD czy nośniki OOH.
Centralnym elementem kampanii jest spot wideo „Base. I kropka”, który podkreśla misję i wizję marki jako podstawy integrującej i automatyzującej każdy aspekt sprzedaży, od magazynu, przez zmiany cen, aż po ekspansję zagraniczną. Z ponad 30 000 klientów na całym świecie, Base jest systemem operacyjnym umożliwiającym sprzedawcom skalowanie biznesu, ekspansję na nowe rynki i usprawnianie codziennych działań.
– Rozpoczynaliśmy w 2006 roku z prostą misją: łączyć systemy sprzedaży, aby ułatwiać życie przedsiębiorcom. Dziś Base to coś znacznie większego: to system operacyjny e-commerce, który pozwala firmom sprzedawać szybciej, sprawniej i wchodzić na nowe rynki bez barier – mówi Emil Walczak, dyrektor generalny Base Polska.
– Kampanię zdecydowaliśmy się skupić wokół użytkowników naszego systemu – sprzedawców, pracowników magazynu, managerów odpowiadających za rozwój ofert na marketplace – i tego, jak Base rozwiązuje ich codzienne problemy biznesowe. Nasz system łączy w sobie najważniejsze funkcjonalności i optymalizuje wszystkie elementy sprzedaży w sieci, stając się podstawą działania każdego sprzedawcy czy sklepu. I kropka – dodaje Katarzyna Brulińska, dyrektor ds. marketingu firmy.
Kampania obejmuje m.in.:
- pełną zmianę identyfikacji wizualnej marki na wszystkich rynkach,
- odświeżenie brandingu platformy produktowej,
- odświeżoną stronę www.base.com,
- wykorzystanie platform VOD,
- spójną komunikację w kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn),
- obecność na wydarzeniach branżowych i konferencjach w nowej odsłonie.