Bartosz Wróblewski został nowym dyrektorem zarządzającym w Weszło

fot. mat. prasowe

Bartosz Wróblewski dołączył do zespołu Weszło i objął stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój strategicznych projektów mediowych i marketingowych, ze szczególnym naciskiem na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do zmieniającego się rynku cyfrowego.

Weszło, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku dziennikarstwa sportowego, wchodzi w nowy etap rozwoju, koncentrując się na umocnieniu swojej pozycji jako niezależnego medium, które skutecznie łączy sport z rozrywką. Zmiany w strukturze zarządczej mają na celu nie tylko wzmocnienie operacyjne, ale przede wszystkim powrót do wartości, które od lat budują tożsamość Weszło – bezkompromisowości, odwagi i autentycznego języka.

Doskonale wiemy, dokąd zmierzamy z Weszło.com i Weszło.TV. Przed nami czas intensywnej pracy, w którym nie tylko umocnimy naszą pozycję, ale wrócimy do korzeni i tego, co zawsze wyróżniało Weszło – do naszego DNA, które powoduje, że nie boimy się zadawać trudnych pytań i podważać statusu quo – mówi Bartosz Wróblewski, dyrektor zarządzający Weszło.

Nowy dyrektor zarządzający specjalizuje się w strategicznym rozwoju biznesu, budowaniu efektywnych relacji z kluczowymi partnerami oraz tworzeniu i wdrażaniu skutecznych modeli monetyzacji treści w środowisku digitalowym.

Bartosz Wróblewski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze reklamy internetowej i marketingu sportowego. Przez ostatnie 1,5 roku pracował w firmie Betfan, gdzie zarządzał relacjami partnerskimi oraz rozwijał afiliację bukmacherską, a także wdrażał strategie partnerskie z influencerami i wydawcami. Wcześniej przez blisko dekadę był związany z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i komercjalizację oferty reklamowej serwisu Przegląd Sportowy Onet.