Bartosz Majkowski został production managerem w Prodigious Poland

Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku production managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.

Prodigious, centrum produkcji i postprodukcji contentu będące częścią Publicis Groupe, zanotowało znaczny wzrost liczby realizacji, dlatego postawiło na współpracę z uznanym i doświadczonym producentem. Dzięki niej jeszcze skuteczniej będzie mogło odpowiadać na potrzeby produkcyjne obecnych klientów, ale także nowych szukających doświadczonego studia oferującego pełny content – od koncepcji, przez produkcję, aż po postprodukcję i efekty specjalne.

Bartosz wnosi do zespołu dekadę doświadczenia producenckiego, zdobywanego zarówno po stronie klientów, jak i czołowych domów produkcyjnych. Współpracował z takimi studiami jak Papaya Films, OTO Film i Warsaw Creatives. W jego portfolio znajdują się produkcje dla marek: Netflix, Vogue, Adidas, H&M, BMW, HBO, CCC, Omega, Chanel, Dyson, YSL, Mercedes-Benz, GUESS, Audi, Apart i wiele innych, realizując zróżnicowane projekty, od kampanii komercyjnych po ambitne produkcje artystyczne w Europie i USA. 

– Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu i możliwością wniesienia świeżej perspektywy oraz energii do projektów realizowanych w Prodigious Poland. Wierzę w siłę współpracy i nie mogę się doczekać, aby wspólnie tworzyć wyjątkowe historie, które zostaną z widzami na długo – mówi Bartosz Majkowski, production manager w Prodigious Poland

Cieszymy się, że Bartosz dołącza do naszego zespołu w tak dynamicznym momencie rozwoju. Jego doświadczenie i kreatywne podejście będą ogromnym wsparciem w dalszym rozwijaniu naszego contentowego ekosystemu – dodaje Beata Bacieczko, head of video production, do której raportować będzie Bartosz Majkowski.