Bartłomiej Główczyński dołącza do dentsu Polska jako AI expert

Do grupy dentsu Polska dołączył Bartłomiej Główczyński i objął stanowisko AI experta. Wcześniej związany był z Discovery Networks i TVN Warner Bros. W dentsu odpowiedzialny jest za strategiczne doradztwo w zakresie wykorzystania AI w rozwoju biznesowym klientów grupy. Jednocześnie odpowiada za rozwój produktów i narzędzi AI, wdrażanie innowacji oraz wsparcie zespołów kreacji, performance, mediów, danych i analityki pod kątem zastosowania AI. W ramach obowiązków będzie także prowadził szkolenia i działania edukacyjne w organizacji i poza nią. Raportuje bezpośrednio do Bartosza Maliny, head of AI w dentsu Polska.

AI staje się integralną częścią działań strategicznych naszych klientów. Dołączenie Bartłomieja do zespołu pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają wzrost ich biznesu. Jego doświadczenie w mediach i głęboka znajomość zastosowań AI doskonale wpisują się też w kierunek, w jakim rozwijamy kompetencje grupy – mówi Bartosz Malina, head of AI, dentsu Polska.

Bartłomiej Główczyński to doświadczony manager, z ponad 20-letnim stażem w budowaniu strategii programowych, komercyjnych i marketingowych dla czołowych marek telewizyjnych, streamingowych i cyfrowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje role kierownicze w takich firmach jak Discovery Networks i TVN Warner Bros., gdzie prowadził zespoły, zarządzał budżetami oraz nadzorował produkcję programów i kampanii marketingowych. Jego unikalne kompetencje łączą wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji z głębokim rozumieniem branży mediów cyfrowych. Jest również ekspertem w tworzeniu i sprzedaży innowacyjnych produktów opartych na AI oraz we wzmacnianiu zespołów kompetencjami w tym obszarze.