Powrót Bartka Klimaszewskiego to ważny moment dla McCANN Poland – pokazuje, że najlepsi twórcy właśnie tu widzą przestrzeń do realizacji ambitnych projektów. Jego ponowne dołączenie do zespołu wzmacnia pozycję agencji w regionie i otwiera nowe możliwości kreatywne.
– Znalezienie się w gronie najbardziej nagradzanych agencji na świecie to efekt nie tylko innowacyjnych kampanii, ale też ludzi, którzy je współtworzą. Dlatego tak bardzo cieszy mnie powrót Bartka – osoby utalentowanej, głodnej wyzwań i rozumiejącej, jak budować kreatywność, która działa na rzecz naszych klientów. Wierzę, że przed nami kolejne projekty, które zostaną zapamiętane nie tylko w Polsce ale też wyznaczą trendy w regionie i będą docenione na świecie. – komentuje Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Bartek Klimaszewski jest związany z branżą kreatywną od ponad 20 lat. Podczas wcześniejszego etapu pracy w McCANN Poland współtworzył kampanie dla marek takich jak Storytel („Chłopi 2050”), WWF („Ekopatrioci”), Pernod Ricard („30/90”) i Mastercard („Platforma DobryZnak”, „Scamproof Crossword”, „SafeWaze2Shop”, „Ok, Babcia”). To właśnie dla Mastercard rozwijał wraz z zespołem podejście, które w kolejnych latach przyniosło agencji 16 Lwów w Cannes – w tym tytanowego, cztery złote i dwa Grand Prix.
– Dlaczego wracam? Bo gdy cztery lata temu odchodziłem, Carmen Bistrian, dziś creative excellence advisor w IPG, powiedziała: „Zobaczysz, wrócisz”. I miała rację. McCANN Poland to jedna z najlepszych agencji reklamowych na świecie – z zespołem i klientami, z którymi naprawdę da się robić rzeczy niemożliwe. A poza tym… po prostu się stęskniłem – mówi Bartek Klimaszewski, Executive Creative Director McCANN Poland.
W nowej roli Bartek Klimaszewski będzie odpowiadał przede wszystkim za kreację dla marek Mastercard i Santander – klientów, z którymi łączy go wieloletnia współpraca i wzajemne zaufanie. Do jego zadań należeć będzie także rozwój nowego biznesu oraz działania w obszarze Creative Excellence w ramach regionalnych struktur McCANN Worldgroup.
Powrót Bartka Klimaszewskiego zbiegł się z inną ważną zmianą personalną w McCANN Poland. Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative director, z końcem lipca zakończył pracę na tym stanowisku i przeszedł na model współpracy projektowej – będzie wspierał wybrane projekty dla kluczowych klientów agencji.
– Czas w McCANN Poland to jeden z tych zawodowych etapów, które zostają na długo. To był intensywny i bardzo rozwijający okres – pełen ambitnych projektów, nagród i pracy zespołowej, z której jestem naprawdę dumny. Przyszedł moment, w którym zdecydowałem się na inną formułę współpracy, ale cieszę się, że projektowo nadal będziemy mogli wspólnie tworzyć kampanie na najwyższym poziomie – komentuje Bartosz Jeglejewski.
Bartosz Jeglejewski dołączył do McCANN Poland w marcu 2024 roku. W tym czasie, wraz z zespołem, zrealizował szereg istotnych i skutecznych kampanii, w tym również nagradzanych w Cannes Lions. Do imponującej listy wyróżnień zdobytych na najważniejszych globalnych konkursach kreatywności dołączył tytuł Dyrektora Kreatywnego Roku, który otrzymał w ostatniej edycji festiwalu Golden Drum.
– Bartosz wniósł do McCANN Poland ogrom energii, odwagi i kreatywnego impetu, czego efektem były zarówno sukcesy biznesowe, jak i globalne, regionalne i lokalne nagrody. Jestem mu bardzo wdzięczny za ten etap i cieszę się, że możemy kontynuować współpracę w nowej formule – komentuje Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.