Z początkiem września 2025 r. Bartek Ciemięga objął stanowisko marketing managera w Fabryce Marketingu. W nowej roli odpowiada za całość działań marketingowych i komunikacyjnych nie tylko Fabryki Marketingu, ale także siostrzanych agencji Tears of Joy, Neutrino oraz Veni Vidi Vidi.
Ciemięga związany jest z agencjami od blisko dwóch lat – najpierw jako marketing & PR specialist, a następnie senior marketing & PR specialist. W tym czasie odpowiadał m.in. za odświeżenie komunikacji marki, wdrożenie nowej strony internetowej, organizację MEETUP 404 oraz rozwój newslettera „Prasówka”, który stał się codziennym źródłem branżowych informacji dla klientów, partnerów agencji oraz innych marketerów.
Fabryka Marketingu oraz jej siostrzane agencje specjalizują się w kompleksowej obsłudze działań komunikacyjnych – od performance marketingu, SEO przez influencer marketing, po produkcję kreatywną i rozwiązania mediowe. Awans Ciemięgi wpisuje się w dalszy rozwój grupy i umacnianie jej pozycji na rynku.
W nowej roli będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii brand marketingowych, zarządzanie obecnością marek w mediach społecznościowych oraz budowanie spójnego wizerunku we wszystkich kanałach komunikacji.