Barbara Niewiadowska w nowej roli – jako COO – będzie odpowiadać za codzienne funkcjonowanie agencji, w tym m.in. zarządzanie zespołami operacyjnymi i projektowymi, kontrolę budżetów, wdrażanie strategii, a także nadzór nad obszarami HR, produkcji i finansów operacyjnych. Szefową agencji pozostaje Magdalena Drzazga, która jako chief executive officer odpowiada za wizję, rozwój i strategię agencji.
Awans Barbary Niewiadowskiej wieńczy ponad siedem lat jej pracy w zespole Chapter1 (m.in. na stanowisku senior account managerki), podczas których z powodzeniem prowadziła złożone, zintegrowane kampanie dla kluczowych klientów agencji: Fielmann, Bambino, Das WeltAuto i innych.
Projekty, które współtworzyła, były wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach branżowych, m.in. Effie, Kreatura, Innovation.
Zanim dołączyła do Chapter1, zdobywała doświadczenie w strukturach innych agencji reklamowych (m.in. Double Brand), a także pracowała po stronie klienta – jako kierowniczka w Urzędzie Miasta Poznania, gdzie odpowiadała za działania komunikacyjne i współpracę z partnerami zewnętrznymi. To unikalne połączenie perspektywy agencyjnej i administracyjnej przekłada się dziś na jej wyjątkową skuteczność w zarządzaniu projektami, zespołami i relacjami z klientami.
W nowej roli jako COO Chapter1 będzie odpowiadać za codzienne funkcjonowanie agencji – w tym zarządzanie zespołami operacyjnymi i projektowymi, kontrolę budżetów, wdrażanie strategii, a także nadzór nad obszarami HR, produkcji i finansów operacyjnych.
Na stanowisku CEO agencji pozostaje Magdalena Drzazga, która odpowiada za wizję, rozwój i strategię agencji – wyznacza kierunki rozwoju, buduje markę na zewnątrz i prowadzi relacje z kluczowymi partnerami i klientami.
– Basię cenię jako osobę, która twardo stąpa po ziemi i potrafi zapanować nad nawet najbardziej złożonymi projektami – od strony strategicznej, organizacyjnej i relacyjnej. Ma świetne wyczucie procesu, ale też ogromny spokój, który daje zespołowi poczucie bezpieczeństwa. Z jednej strony jest partnerką do precyzyjnych rozmów o strukturach i operacjach, a z drugiej – ma w sobie to, co wyróżnia naszą agencję: empatię, odwagę i autentyczność. To doświadczona menedżerka, dzięki której Chapter1 może konsekwentnie się rozwijać i realizować wyróżniające się, odważne projekty – zawsze w zespole niezwykłych osobowości, ze zrozumieniem realnych potrzeb i celów biznesowych naszych klientów – komentuje Magda Drzazga, CEO agencji Chapter1.