Banki Spółdzielcze SGB ruszają ze swoją pierwszą ogólnopolską kampanią kredytu hipotecznego. Fundamentem kampanii jest przesłanie „dom dla każdego znaczy coś innego” i podkreślenie, że niezależnie od tego, jakiego domu potrzebujesz, Banki Spółdzielcze SGB są blisko, aby pomóc go sfinansować. Za realizację kampanii, od konceptu kreatywnego po produkcję, odpowiada agencja GPD.
Banki Spółdzielcze SGB od lat zapewniają Klientom pełną obsługę bankową, od nowoczesnych kont i lokat, po kredyty konsumenckie oraz hipoteczne, ale wyróżnia je to, że są częścią lokalnej społeczności, blisko ludzi i ich potrzeb. Do tej pory bank komunikował się hasłem „Dobrze dbać o siebie nawzajem”, które w tej kampanii zostało zastąpione hasłem „Hipotecznie najbliżej”. Nowy claim jeszcze lepiej nawiązuje do bliskich lokalizacji i relacji z klientami, a także do reklamowanego produktu – kredytów hipotecznych.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Spółdzielczej Grupy Bankowej jako kompetentnego partnera oferującego kredyty hipoteczne na miarę różnych potrzeb ludzi. Klienci banku otwierają konta lub lokaty w Bankach Spółdzielczych SGB – teraz chcemy pokazać, że jest to równie dobre miejsce na wzięcie kredytu na wymarzony dom. Bo choć hipotetycznie taki kredyt można wziąć w prawie każdym banku, to hipotecznie najbliżej – czyli po drodze, profesjonalnie, empatycznie i po partnersku – załatwisz to w Banku Spółdzielczym SGB.
W ramach ogólnopolskiej kampanii powstał spot TV, materiały wideo w social mediach oraz projekty graficzne. Bohaterami spotu są różnorodni Klienci, którzy mają „na oku” swoje wymarzone domy, a żeby je sfinansować, idą tam, gdzie hipotecznie najbliżej – do Banku Spółdzielczego SGB. Spot ma na celu pokazać różnorodność potrzeb i marzeń klientów, bo „dla każdego dom znaczy coś innego”. Dla jednych jest to dom z tarasem, dla innych nowo budowane mieszkanie, a dla innych kąt blisko pracy czy mamy. Pozytywny i lekko teledyskowy charakter spotu doskonale oddaje radość z posiadania i urządzania własnego miejsca.
Za koncepcję kreatywną, realizację, zakup mediów ATL oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD.