„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online.
– Wszyscy mamy marzenia, ambitne plany i różne cele do zrealizowania, a wygodna pożyczka online w Banku Pekao pomaga w ich urzeczywistnieniu. Nie tylko obecni klienci banku, ale również nowi zyskują wygodę i swobodę działania. Pożyczkę można wziąć w aplikacji mobilnej PeoPayoraz w serwisie internetowym Pekao24*, na stronie internetowej banku lub tradycyjnie w placówce – mówi Jorge Sánchez-Klosiński, p.o. dyrektora departamentu marketingu w Banku Pekao S.A.
Jesienna odsłona kampanii reklamowej 360 stopni obejmuje telewizję, VOD, internet, radio online, media społecznościowe, a także kanały elektroniczne oraz placówki banku. To kolejna kampania banku pokazująca ludzi w codziennych sytuacjach, gdy podejmują decyzję „na tak” i biorą pożyczkę online, realizując przy tym swoje plany. Spoty osadzone są w dynamicznej i nowoczesnej konwencji, a ich dopełnieniem jest charakterystyczna grafika inspirowana ideą art brandingu, będąca integralną częścią języka reklamowego banku.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Materiał filmowy wyreżyserował Tomasz Knittel. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A, a social media realizuje Digital Kingdom. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A.
*PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej.