Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
Nagroda została przyznana za najbardziej efektywną kampanię sprzedażową prowadzoną w internecie w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Kapituła konkursu doceniła kampanię konta osobistego Banku Pekao za innowacyjne podejście do generowania sprzedaży, wykorzystując różnorodne i nieoczywiste kanały dotarcia, które pozwoliły na optymalizację kosztów pozyskania sprzedaży.
– Jesteśmy niezwykle dumni z tego wyróżnienia. Potwierdza ono naszą pozycję lidera w branży oraz zdolność do tworzenia skutecznych i kreatywnych rozwiązań marketingowych. Precyzyjne i spójne projektowanie, zaangażowanie zespołu, ciągłe poszukiwanie nowych i skutecznych form dotarcia przyniosły wymierne efekty, które docenił rynek. W naszych działaniach skupiamy się m.in. na budowie dobrych cyfrowych doświadczeń klientów, które będą przekładać się na długofalowe relacje z Pekao – powiedział Artur Brudnicki, dyrektor biura komunikacji marketingowej w Banku Pekao S.A.
Performance Marketing Diamonds EU to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej w Polsce, który wyróżnia najlepsze kampanie, projekty oraz innowacyjne rozwiązania w obszarze performance marketingu i marketingu afiliacyjnego. W tym roku już po raz siódmy kapituła nagrodziła kampanie, który promują innowacyjność, efektywność i kreatywność w marketingu efektywnościowym.