Nowa kampania aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” prezentuje, jak codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami może być łatwe z poziomu telefonu. Dzięki dostępnym rozwiązaniom użytkownicy aplikacji otrzymują m.in. podgląd wydatków dzieci, szybkie przelewy BLIK, możliwość zaplanowania przelewów na kieszonkowe, zakup bilety komunikacji miejskiej i wiele innych przydatnych na co dzień funkcji.
W reklamie występują rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki z udziałem bohaterów pokazują, jak dzięki aplikacji PeoPay sprawy związane z finansami można załatwić szybko, łatwo i w dowolnym momencie. Wzorem poprzednich koncepcji banku spoty są utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji, a charakterystyczna dla Pekao grafika jest integralną częścią przedstawionej historii.
– Na potrzeby kampanii powstała seria spotów internetowych, które konsekwentnie są utrzymane w nowoczesnej i dynamicznej konwencji charakterystycznej dla Pekao. W stworzonych materiałach tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, p.o. dyrektora departamentu marketingu w Banku Pekao S.A.
Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” oprócz głównych kanałów dotarcia – digital i social media – wychodzi poza obszar wirtualny. Kampania jest również widoczna w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz rozgłośniach internetowych.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za digital i DOOH odpowiada agencja Sales&More., a kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do kampanii w internecie. Scenariusze wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.