Druga edycja Bank Millennium Virtual Vibes przyciągnęła 400 tys. uczestników i wygenerowała 24,6 mln wyświetleń. Za organizację wydarzenia odpowiada agencja Game Changer (Group One). Partnerem głównym był Bank Millennium, a wśród obecnych marek znaleźli się także Pepsi, Doritos oraz BLIK – który odpowiadał za kwestie dostępności koncertów w Polskim Języku Migowym (PJM). Nad stroną merytoryczną działań w tym obszarze czuwała agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE (Group One). Wyniki tegorocznej edycji pokazują, że projekt nie tylko się rozwija, ale realnie buduje swoją pozycję na styku muzyki, gamingu i cyfrowej kultury.
Koncert główny odbył się 13 czerwca, a kolejne retransmisje były dostępne 21 i 25 czerwca oraz 2 lipca. W wydarzeniu wzięło udział 336 tys. graczy w grze i blisko 80 tys. widzów transmisjach live. Średni czas spędzony przez użytkownika na festiwalu wyniósł 25,5 minuty – co pokazuje realne zaangażowanie uczestników. Nowością tegorocznej edycji była pierwsza własna transmisja TikTok Live – zrealizowana przez Game Changera na oficjalnym kanale Bank Millennium Virtual Vibes. Finałowy koncert obejrzało tam 30 tys. unikalnych użytkowników.
Łączny zasięg wydarzenia osiągnął 24,6 mln wyświetleń – o 9 mln więcej niż w ubiegłym roku. Działania social media odpowiadały za ponad 17 mln wyświetleń i 4,5 mln zasięgu, a aktywność artystów – Bambi, Chivasa i Tymka – przyniosła 872 tys. dodatkowych wyświetleń. Kampania była obecna także w mediach tradycyjnych: w kinach (470 tys. widzów), radiu (ponad 5 mln zasięgu dzięki współpracy z Radiem ESKA) oraz na Twitchu – we współpracy z inStreamly (ponad 120 tys. zasięgu).
— Bank Millennium Virtual Vibes to coś więcej niż kolejny festiwal – to wydarzenie, które przeciera szlaki. Udowodnliśmy, że da się tworzyć festiwal muzyczny, który realnie angażuje setki tysięcy młodych ludzi, w przestrzeni, która jest dla nich naturalna. To projekt, który łączy technologię, kulturę i marki w sposób, który po prostu działa – i to widać w wynikach. Dla nas to sygnał, że przyszłość takich formatów dzieje się tu i teraz — mówi Tomasz Przeździecki, CEO Game Changer.
Za koncepcję, realizację i promocję wydarzenia odpowiada agencja Game Changer (Group One). Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, a za opracowanie kreacji reklamowych – Change Serviceplan. Działania związane z dostępnością, w tym przygotowanie tłumaczenia PJM oraz doradztwo w zakresie projektowania rozwiązań przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami, realizowała agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE. Głównym partnerem tegorocznej edycji jest Bank Millennium. Partnerami wydarzenia są także Doritos i Pepsi oraz w obszarze dostępności — BLIK. Partnerami medialnymi zostali Eventim, MMP, Helios, Eska i inStreamly.