Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams, która umożliwia użytkownikom odkładanie pieniędzy na spełnianie marzeń.
Usługa GOdreams z Kontem Pełnym Marzeń to darmowa usługa Banku BNP Paribas, dostępna w aplikacji mobilnej GOmobile. Jej ideą jest ułatwianie realizacji marzeń klientów banku poprzez zarządzanie swoim budżetem w bardziej przemyślany i zbalansowany sposób. Zebrane środki będą oprocentowane na poziomie do 8% w skali roku. Ponadto, użytkownicy będą mogli skorzystać z ofert partnerów i otrzymać zniżki w wybranych kategoriach marzeń dostępnych na stronie godreams.pl
Kampania przebiega w dwóch etapach, w pierwszym, którego celem jest zbudowanie zaangażowania wykorzystane są media społecznościowe. Istotnym elementem komunikacji jest wprowadzenie postaci Trenerki Marzeń oraz jej zespołu influencerów wspierających użytkowników w odkrywaniu i realizacji marzeń.
Drugi etap kampanii, który skupi się na prezentacji usługi w aplikacji GOdreams oraz pokazaniu jak różne plany odkładania środków pomagają realizować marzenia, będzie widoczny w telewizji, online video, kinach, social mediach i kanałach digitalowych.
Media w kampanii, która potrwa do końca czerwca zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media, za koncept kreatywny odpowiada Garden of Words oraz Publicis.