Great Minds wygrało przetarg na obsługę komunikacji w mediach społecznościowych Bakoma BIO. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kanałów marki na Facebooku i TikToku, w tym tworzenie treści, grafiki, materiałów wideo oraz planowanie harmonogramów i strategii kreatywnych.
W ramach współpracy Great Minds będzie rozwijać wizerunek marki, dbając o spójność jej komunikacji w przestrzeni cyfrowej. W tym celu stworzy strategię na kanały Social Media. Zespół agencji będzie odpowiadać także za działania moderacyjne, które mają wspierać pozytywny wizerunek marki, angażując społeczność i budując lojalną bazę konsumentów. W zakresie agencji będą również: organizacja konkursów oraz prowadzenie działań reklamowych na obu platformach, a także współprace influencerskie.
– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać markę Bakoma BIO w działaniach digitalowych. To partner, który stawia na autentyczność i jakość – zarówno w produktach, jak i w komunikacji z konsumentami. Naszym celem jest budowanie silnej, angażującej obecności marki w mediach społecznościowych, oferując treści wartościowe i bliskie odbiorcom. Wspólnie będziemy tworzyć przestrzeń, w której BIO to nie tylko hasło, ale prawdziwy styl życia – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu:
- Obsługa: Katarzyna Leszkiewicz, senior digital manager oraz Ewelina Szczęszek, digital specialist;
- Kreacja: Agata Palmowska, head of creative team;
- Strategia: Karolina Liberka, head of strategy & innovation.