Awans Karoliny Kusy, Stanisław Chmielarz na czele nowego zespołu w KINESSO

fot. mat. prasowe

Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.

Karolina Kusy awansowała na stanowisko SEM & paid social director. W nowej roli odpowiada za obszary paid search oraz paid social, zapewnienie wysokiej jakości oferty KINESSO w tych dziedzinach, testowanie innowacyjnych rozwiązań, rozwój kompetencji zespołów KINESSO oraz dzielenie się wiedzą z zespołami agencji Initiative i UM.

Karolina Kusy jest ekspertką z 16 letnim doświadczeniem, a z KINESSO jest związana od ponad 13 lat. Zarządza kilkudziesięcioosobowym zespołem realizujących działania z zakresu biddable media dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. LEGO, KenVue, Dyson, EFL i Schär. Doświadczenie zdobywała również w pracy dla takich klientów jak Coca-Cola, Polpharma, Microsoft, Mastercard w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Stanisław Chmielarz będzie odpowiadał za rozwój kompetencji KINESSO w obszarach performance marketing oraz e-commerce. Pokieruje nowo utworzonym, kilkuosobowym zespołem, którego oferta obejmuje produkty i rozwiązania z obszarów marketingu afiliacyjnego, platform e-retail, marketplace i e-sklepów. We współpracy z wydawcami i zespołami KINESSO będzie przygotowywał produkty dla klientów działających w modelach performance, odpowiadał za realizację kampanii i wspierał zespoły Initiative, UM i KINESSO w realizacji projektów dla klientów.

Stanisław Chmielarz jest związany z KINESSO od 2021 roku. Jako performance strategist odpowiadał dotąd za tworzenie strategii efektywnościowych, wsparcie zespołów aktywacyjnych, kontakt z partnerami afiliacyjnymi oraz tworzenie nowych digitalowych produktów i rozwiązań. Pracował dla takich klientów jak m.in. Amazon, BMW, Nestle, Carlsberg, Vectra i LEGO. Doświadczenie zdobywał również pracując po stronie wydawców.