Avon podkreśla wyjątkową więź matki z córką w nowej kampanii „Tydzień Matek i Córek”

fot. mat. prasowe

Marka Avon startuje z nową kampanią „Tydzień Matek i Córek” – który wypełni okres między Dniem Matki a Dniem Dziecka (26.05-01.06.2025). Kampania reklamowa, promująca najnowszą linię zapachów marki Perfect Nonsense, ma podkreślić wyjątkową więź matki z córką w kontekście budowania kobiecej tożsamości i wspólnych doświadczeń związanych z kosmetykami, a także pokazać, że mimo różnic dzielących mamy i córki, razem perfekcyjnie się uzupełniają.

Pomysłodawcą tej akcji jest agencja Mediahub. W ramach kampanii powołano zupełnie nowe święto, które ma wypełnić tydzień między Dniem Matki a Dniem Dziecka.

Avon to marka, której historyczna siła wywodzi się z kobiecych relacji, dlatego też postanowiliśmy zaproponować koncept wykraczający poza standardową promocję produktu. Sięgając do wartości brandu chcieliśmy stworzyć dla konsumentek przestrzeń do odkrywania nowych doświadczeń i emocji wynikający z międzypokoleniowych więzi. Tydzień Matki i Córki to pretekst do tego, by codziennej gonitwie odnaleźć powód do wspólnej celebracji – wyjaśnia Damian Borowiec, senior media&creative strategist w Mediahub.

Dzień Matki to jedna z najważniejszych okazji zakupowych w roku w naszej kategorii. A ponieważ chcemy dotrzeć do młodego pokolenia w naszym zespole zrodził się pomysł, żeby Dzień Matki połączyć z Dniem Dziecka w wielkie święto Matek i Córek. W ten sposób chcemy dotrzeć do obu tych grup i zachęcić to celebrowania wspólnie swojej relacji. Połączenie okazji zakupowej, klarownego planu dotarcia do grupy docelowej i misji marki Avon to przepis na dobrą kampanię i cieszę się, że ten pomysł został zrealizowany – mówi Daniel Przemęcki, head of marketing w Avon Polska.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in.:

  • Konkurs w mediach społecznościowych angażujący matki i córki
  • Wielkoformatowy mural w centrum Warszawy
  • Promocję w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na Śniadanie”, prezentujący konsultantki Avon – matkę i córkę – oraz specjalistów od perfum
  • Kompleksową kampanię w mediach społecznościowych obejmującą współpracę z precyzyjnie dobranymi influencerkami, publikującymi treści na Instagramie i TikToku

Kampania reklamowa potrwa do końca maja.