Czy rozpoznajesz markę po samym dźwięku? Od ikonicznego „ba da ba ba ba” McDonald’s po charakterystyczne „tu dum” Netfliksa – dźwięk stał się potężnym, choć często niedocenianym narzędziem w marketingu. Nauka sukcesywnie dostarcza dowodów na jego skuteczność, a branża zaczyna to szeroko implementować. Już nie tylko zagraniczne brandy wykorzystują strategicznie dźwięk, czego dowodem są tegoroczne premiery od polskich gigantów, jak InPost czy Blik.
Agencja audio brandingowa TADADAM, we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego, zaprasza na „Audio Branding Minds” – pierwszą w Polsce konferencję poświęconą strategicznemu wykorzystaniu dźwięku w komunikacji marketingowej.
Wydarzenie, które odbędzie się 21 października 2025 roku w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ma na celu oswojenie złożonego świata audio brandingu. Priorytetem jest przełożenie faktów naukowych na realne, praktyczne zastosowania w marketingu, zacieśniając współpracę między środowiskiem akademickim a biznesowym. Organizatorzy chcą pokazać, jak systemowe podejście do dźwięku może wzmacniać markę i napędzać sprzedaż.
Program konferencji obejmie kluczowe obszary tematyczne, takie jak: identyfikacje dźwiękowe marek, wpływ dźwięku na decyzje zakupowe, nowe technologie i sztuczna inteligencja w kontekście dźwięku, neuromarketing.
Konferencja „Audio Branding Minds” jest skierowana do brand managerów, praktyków marketingowych, przedstawicieli agencji marketingowych (strategów, kreatywnych), domów produkcyjnych oraz środowiska akademickiego i artystycznego.
Bilety na wydarzenie oraz więcej informacji można znaleźć na stronie www.abminds.pl.
aboutMarketing jest partnerem medialnym wydarzenia.