ASAP&ASAP wygrała przetarg Astara Poland na obsługę kreatywną marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, wygrała przetarg Astara w Polsce na całościową obsługę trzech marek dystrybuowanych przez tę firmę: Nissan, Mitsubishi i Isuzu.

Zakres obsługi marek przez ASAP&ASAP obejmie: kreacje ATL/360 dla kampanii lokalnych, lokalizacje i adaptacje kampanii globalnych, spoty telewizyjne i radiowe, materiały dla dealerów, kampanie performance oraz materiały BTL.

Współpraca wystartowała w lipcu i potrwa 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia.

 – Agencja ASAP&ASAP przekonała nas przede wszystkim dojrzałością i kompetencjami zaproponowanego zespołu, bogatym doświadczeniem w zakresie narzędzi AI, w tym produkcji video, oraz zrozumieniem globalnych i lokalnych strategii marek dystrybuowanych przez firmę Astara. Oferta agencji odpowiedziała na nasze potrzeby, pokazując głębokie zrozumienie wyzwań i celów, jakie przed nami stoją – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu w firmie Astara.

W ramach obsługi marek, agencja będzie współpracowała z domem mediowym OMD (w ramach planowania i zakupu mediów offline) oraz agencją Sales&More (planowanie i zakup mediów digital).

Wystartowała już pierwsza przygotowana przez ASAP&ASAP kampania dla nowego klienta i dotyczy marki Nissan. Jest ona związana z wakacyjnymi przeglądami klimatyzacji i obejmuje m.in. kanał digital, social media i komunikację w salonach dealerskich. Na jej potrzeby agencja opracowała 2 linie kreatywne: „W Twoim klimacie” oraz „Weź to na chłodno”.

Motoryzacja jest głęboko zakorzeniona w DNA naszej agencji i od początku wśród naszych klientów mamy marki moto. W dużej mierze wynika to z motoryzacyjnych pasji członków naszego zespołu, dzięki którym dobrze znamy i rozumiemy branżę oraz oczekiwania konsumentów poszukujących nowych samochodów. Łącząc to z naszym doświadczeniem agencyjnym, zyskujemy pewność, że tworzymy kreacje, które przełożą się na wyniki sprzedażowe. Nissan, Mitsubishi oraz Isuzu to marki z długą historią i najwyższą jakością, tak więc cieszymy się, że dołączają do grona naszych klientów – mówi Dominik Siadak, chief strategy officer / partner ASAP&ASAP.