Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, wygrała przetarg firmy Dajar, na obsługę SoMe jej trzech marek: Ambition, Velkea i Emalia Olkusz.
Dajar jest czołową na rynku firmą dystrybuującą artykuły dla domu i ogrodu zarówno w Polsce, jak i w całej Europie Środkowej. Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi „on-going” w social mediach. Celem tych działań jest budowanie wizerunku i wsparcie sprzedaży online & oflline marek z potfolio Dajar, a grupa docelowa do jakiej kierowana będzie komunikacja to kobiety w wieku 24+.
Zakres współpracy obejmuje długofalową obsługę marek Ambition, Velkea i Emalia Olkusz, włącznie z zakupem i optymalizacją mediów, koordynowaniem prac z content creatorami oraz kampaniami influencerskimi.
Dla marek Velkea i Emalia Olkusz agencja ASAP&ASAP odpowiadać będzie za działania w Facebooku i Instagramie, zaś dla marki Ambition – Facebooku, Instagramie i TikToku, dodatkowo dla tej ostatniej marki wybrane kreacje będą też lokalizowane na rynki zagraniczne.
– Wybraliśmy ASAP&ASAP, bo przekonała nas wizja wielokanałowej strategii komunikacji social mediowej, efektywnie docierającej do różnych segmentów konsumenckich, jaką zaproponowała nam właśnie agencja ASAP&ASAP. Cieszymy się, że zyskujemy partnera, który rozumie naszą branżę i grupę docelową – mówi Anna Janduła, digital manager w Dajar.
Wcześniej agencja ASAP&ASAP realizowała dla Dajar kampanie międzynarodowe na platformie LinkedIn, jak również zrealizowała w kwietniu br. kampanię wielkanocną w Polsce dla marki Ambition, pod hasłem „Sekret udanych świąt? Wspólne chwile”. Agencja zajęła się kompleksową obsługą kampanii – od strategii i koncepcji, przez produkcję materiałów kampanijnych (w tym spotu digital stworzonego z wykorzystaniem narzędzi AI), po zakup i optymalizację mediów.