Arkadiusz Mogiła wraca do agencji po kilkuletniej przerwie. Obejmuje stanowisko associate strategy directora, odpowiadając za rozbudowę departamentu strategii Ancy. Dział ten będzie kompleksowo obsługiwał klientów agencji — od strategii biznesowej, przez komunikacyjną, aż po mediową. Arkadiusz będzie pełnił funkcję konsultingową w procesach transformacji firm i marek, projektował badania rynku i konsumentów oraz zarządzał zarówno procesami przetargowymi, jak i bieżącą obsługą stałych klientów.
Arkadiusz odgrywa też kluczową rolę w budowaniu marketingu Ancy i stoi na czele wewnątrzagencyjnych, autorskich programów szkoleniowych oraz stażowych. Ich celem jest zbudowanie sieci konsultantów biznesowych i strategicznych oraz stałe podnoszenie kompetencji pracowników z działów kreacji i obsługi klienta.
– W epoce rozkwitu sztucznej inteligencji coraz częściej zadajemy sobie pytanie: czym właściwie są człowieczeństwo i intelekt? W jaki sposób podejmujemy decyzje i na ile są one oparte o racjonalne dane? Dlatego nie dziwi mnie fakt, że firmy poszukują strategów, którzy nie tylko sprawnie analizują liczby, ale czerpią z ekonomii behawioralnej, semiotyki czy psychologii. Arkadiusz Mogiła łączy w sobie oba te światy, budując kompleksowe, a przede wszystkim skuteczne sprzedażowo strategie marek i komunikacji. Z prawdziwą dumą i entuzjazmem witamy go na czele działu strategii Ancy w momencie, gdy agencja przeżywa ogromną transformację, której celem jest wzmocnienie kompetencji wszystkich pracowników w zakresie strategii biznesowej i korporacyjnej. Autorskie modele analityczne opracowane przez nasze zespoły pozwolą na głęboki audyt firm i marek oraz rewizję portfolio, narzędzi i kanałów komunikacyjnych, co zagwarantuje naszym partnerom biznesowym znaczące wzrosty sprzedażowe – mówi Stella Gonet, creative & strategy executive director, Ancymony (*ancy).
Arkadiusz Mogiła związany był z agencją już wcześniej, jeszcze przed rebrandingiem (Schulz brand friendly). Współpracował też z GPD oraz agencją Insignia, gdzie pełnił funkcję head of strategy. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii marek i komunikacji – zwłaszcza w branży spożywczej, retailowej i farmaceutycznej. Współtworzył komunikację dla brandów takich jak: Kaufland, Lidl, Rossmann (Enerbio), MaxiZoo, Kraft Heinz (Pudliszki), Wawel, Stock Polska (Lubelska, Amundsen), FoodWell, Südzucker Polska, McCormick & Company, TBM, NOVI, Optopol, USP Zdrowie, Bausch+Lomb, Angelini Pharma, Orifarm, Novartis, Woodeco, Stowarzyszenie MBU czy Tauron Polska Energia. Projekty, przy których pracował, zdobyły m.in. nagrody Effie oraz wyróżnienia w konkursach EMMA i Kreatura.
Codzienną pracę strategiczną łączy z elementami psychologii, ekonomii behawioralnej i semiotyki.
– Rynek usług marketingowych dynamicznie się zmienia, podobnie jak oczekiwania marketerów względem agencji reklamowych. Cieszę się, że dołączam do agencji Ancy, która tak aktywnie stara się odpowiadać na te zmiany i ciągle szuka nowych rozwiązań, stawiając na piedestale efektywność oraz działania przekładające się na realną wartość dla biznesu klienta – podsumowuje Arkadiusz Mogiła, associate strategy director, Ancymony (*ancy).