Inspirujące spotkania z gwiazdami, udział w wydarzeniach VIP, dostęp do specjalnej oferty ekskluzywnych marek – to tylko część korzyści, które czekają na członków Archicom Collection Club. Specjalny program dla klientów dewelopera z segmentu premium ma zapewnić właścicielom jeszcze więcej niezwykłych doświadczeń.
Gutenberga, M7, Flare – to warszawskie inwestycje premium dewelopera Archicom Collection, który znany jest z projektów najwyższej jakości i skutecznego łączenia inwestycji ze sztuką. Od połowy grudnia 2025 roku startuje Archicom Collection Club – specjalny projekt skupiający wyjątkową ofertę świadczeń dla obecnych i nowych klientów Archicom Collection. Warto dodać, że wzorem dla współczesnych klubów członkowskich są ekskluzywne londyńskie gentlemen’s clubs XVIII i XIX wieku – takie jak White’s (1693) czy Brooks’s (1764) – które stanowiły centra wymiany wpływów, prestiżu i kontaktów. W XX wieku model ten ewoluował w stronę klubów korporacyjnych i lifestyle’owych, wykorzystywanych do budowania pogłębionych relacji wokół określonych projektów, idei czy marek.
– Naszą ambicją jest otwieranie przed klubowiczami nowych przestrzeni luksusowego stylu życia, unikalnych doświadczeń, które sprawią, że ich codzienność będzie jeszcze bardziej wyjątkowa. Jako Archicom Collection współpracujemy z coraz szerszą grupą luksusowych marek, ekspertów i gwiazd, dlatego chcemy zaprosić do tego świata również właścicieli naszych apartamentów. Dzięki temu uzyskają oni dostęp do wielu ekskluzywnych ofert i biznesowego networkingu na najwyższym poziomie – mówi Marta Cichocka, dyrektorka działu marketingu w Archicom Collection.
Benefity z najwyższej półki
Każdy członek Archicom Collection Club będzie mógł skorzystać z bogatej oferty usług i wydarzeń m.in. zaproszeń na zamknięte eventy w Archicom Collection Gallery, spotkań z przedstawicielami świata sztuki, mediów i biznesu, które są świetną okazją do networkingu. Członkowie klubu będą mogli także zorganizować własne eventy wykorzystując specjalną przestrzeń w Archicom Collection Gallery. Atrakcji będzie jednak znacznie więcej.
– Planujemy ekskluzywne wyjazdy, kameralne spotkania z gwiazdami, artystami, projektantami mody, designerami – po prostu z inspirującymi ludźmi z różnych branż. Chcemy oferować uczestnictwo w starannie wyselekcjonowanych wydarzeniach ze świata kultury, sztuki, sportu i mody. Oferta Archicom Collection Club będzie rosła wraz z rozszerzaniem się naszej działalności, współprac i grona naszych członków. Wszystko po to, by doświadczenie mieszkania w luksusowej inwestycji było jeszcze pełniejsze – podkreśla Dawid Wrona, chief operating officer w Archicom Collection.
W ramach Archicom Collection Club powstanie również Klub Oscarowy – wyjątkowa przestrzeń dla miłośników kina, w której sztuka filmowa stanie się pretekstem do inspirujących spotkań. W nowoczesnych salach konferencyjnych i kinowych zlokalizowanych w inwestycjach Archicom Collection organizowane będą wspólne pokazy starannie wyselekcjonowanych produkcji oraz spotkania z twórcami i przedstawicielami świata filmu.
Na potrzeby komunikacji Archicom Collection Club powstanie dedykowana podstrona pod adresem www.archicomcollection.pl poświęcona klubowi i warunkom korzystania z przywilejów. Klubowicze po wyrażeniu zgody będą otrzymywać także newslettery z nowościami i zaproszenia na eventy.



