Anystar i BIGRAM dołączają do IAA Polska

Dwie nowe organizacje – Anystar i BIGRAM – zasiliły szeregi IAA Polska, wzmacniając reprezentację kurii professional services.

– Poszerzanie grona Członków IAA Polska o kolejne organizacje to dowód na to, że branża komunikacji widzi wartość we wspólnym działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju branży komunikacji marketingowej. Razem tworzymy środowisko, które ma siłę i realny wpływ – podkreśla Ewelina Czuba, dyrektor zarządzająca IAA Polska.

Anystar.pl Sp. z o.o. to technologicznie napędzany MCN (oficjalna Sieć Partnerska YouTube) oraz agencja influencer marketingu, która łączy doświadczenie strategiczne z autorską platformą monitorującą ponad 80 000 twórców w Polsce. Anystar projektuje skalowalne, efektywnościowe kampanie z twórcami od nano po top influencerów, dostarczając markom wyniki sprzedażowe, wizerunkowe i contentowe. Dzięki zaawansowanej analizie danych i automatyzacji wspieramy marketerów w budowaniu programów ambasadorskich, ekosystemów influencerów i kampanii always-on – zapewniając pełną obsługę od strategii, przez produkcję treści, po raportowanie i optymalizację.

BIGRAM Sp. z o.o. to jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych firm doradztwa personalnego w Polsce, działająca od 1993 roku. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z obszaru HR – prowadzi rekrutacje specjalistów i menedżerów (w tym executive search), oferuje narzędzia oceny kompetencji (m.in. assessment i development centre), programy rozwojowe dla pracowników, outplacement oraz działania z zakresu employer brandingu. BIGRAM jest członkiem globalnych sieci IIC Partners (executive search) oraz Career Star Group (outplacement i rozwój kariery), co pozwala jej realizować projekty międzynarodowe i wspierać klientów w ponad 40 krajach. Firma współpracuje z wieloma branżami, w tym finansową, FMCG, przemysłową i technologiczną. W portfolio BIGRAM znajdują się projekty dla dużych korporacji, średnich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych, a jej wieloletnie doświadczenie i sieć kontaktów plasują ją w czołówce polskich firm doradztwa personalnego.

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.