Agencja Publicis Warsaw awansuje trzy specjalistki w zespole client management. Antonina Kruszewska-Mięszała obejmuje stanowisko integrated communication supervisor, Urszula Cyglicka oraz Lidia Szewczyk – integrated communication managerek. Awanse są owocem zaangażowania wymienionych osób w rozwój biznesowy klientów i agencji oraz elementem wzmacniania zwinnych zespołów, które potrafią szybko reagować na wyzwania, kreatywnie rozwiązywać problemy i elastycznie wykorzystywać kompetencje specjalistów.
– Serdeczne gratuluję Tosi, Uli i Lidii, to zasłużone wyróżnienie i dowód na to, jak ogromną wartość wnosi nasz zespół client management w rozwój partnerskich relacji biznesowych z klientami. W czasach transformacji naszej branży to wielopoziomowe (biznesowe i ludzkie) rozumienie potrzeb klientów, umiejętność nawigowania kompleksowymi projektami, wprowadzania innowacji w procesy oraz budowania zaangażowania całych zespołów przyczyniają się do sukcesu agencji, dobrych ocen klienckich i rozwoju ich marek. Dziękuję Wam za profesjonalizm, energię i kreatywne podejście i życzę kolejnych pasjonujących wyzwań – mówi Dagmara Gadomska, general manager Publicis Warsaw.
Antonina Kruszewska-Mięszała, integrated communication supervisor, związana jest z branżą reklamową od 2017 roku. Karierę rozpoczęła w Renault Polska, gdzie po stronie klienta zdobyła cenne doświadczenie w zarządzaniu projektami ATL, BTL, digital, eventami oraz pogłębiła swoją wiedzę mediową. Następnie, dołączyła do Publicis Warsaw, gdzie z sukcesami prowadzi projekty klientów branży food, beauty oraz farmaceutycznej. Wszechstronne doświadczenie pozwala jej sprawnie poruszać się we wszystkich dziedzinach komunikacji. Poza pracą, Antonina pasjonuje się roślinami i ogrodnictwem, wspierając męża w prowadzeniu centrum ogrodniczego. Te zainteresowania inspirują ją do tworzenia kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań zawodowych.
Urszula Cyglicka, integrated communication manager, dołączyła do Publicis Warsaw w 2022 jako project coordinator. W ciągu roku od dołączenia do zespołu szybko awansowała na stanowisko senior project coordinator, potwierdzając tym samym swoje umiejętności i zaangażowanie. Urszula pracuje dla klientów Renault i Dacia. Wcześniej zdobywała doświadczenie w dziale marketingu po stronie klienta oraz jako graphic designer, co dziś pozwala jej na interdyscyplinarne podejście w rozwoju komunikacji tworzonej dla marketerów.
Lidia Szewczyk, integrated communication manager związana jest z Publicis Warsaw od 2023 roku, gdzie zaczynała jako project coordinator, a rok później awansowała na stanowisko senior project coordinator. W swojej codziennej pracy łączy światy ATL, BTL oraz digital, dbając o to, by każda kampania była nie tylko kreatywna, ale spójna i skuteczna. Lidia pracuje dla BNP Paribas Bank Polska, dla którego realizuje projekty z zakresu kampanii 360°. Wcześniej związana z NAV agency, specjalizującą się
w obsłudze aktywacji.