Uczestnicy programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds wzięli udział w warsztatach budowania marki osobistej, przygotowanych przez Antal – partnera programu, wspierającego rekrutację uczestników. Podczas warsztatów poprowadzonych przez ekspertki Antal – Marylę Aftanasiuk-Lisiecką oraz Agnieszkę Niebutkowską – finaliści programu poznali zasady budowania marki osobistej i kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych.
– Markę osobistą, czy tego chcemy czy nie, budujemy przez całe życie. Praca nad kreowaniem wizerunku sprawdza się praktycznie w każdej branży. Co więcej, pomaga w efektywnym rozwijaniu kariery zawodowej oraz zarządzaniu organizacją. Warto wiedzieć, jak kształtować ją świadomie i autentycznie, zwłaszcza we wszechotaczającej nas rzeczywistości online. Celem warsztatu, który zrealizowaliśmy dla uczestników programu Marketing Masterminds było wyposażenie ich w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej, a następnie jak efektywnie ją budować i regularnie działać z wykorzystaniem kanałów digitial – mówi Agnieszka Niebutkowska, sector manager & team leader, sales & marketing, Antal.
W drugiej edycji programu rozpoczętej w październiku 2023 r. uczestniczy grono 13 utalentowanych osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej. IAA Polska – organizator przedsięwzięcia, w ciągu dwóch lat trwania programu, realizuje dla uczestników szereg bezpłatnych, rozwijających aktywności wspierających ich potencjał liderski – m.in. cykl indywidualnych sesji mentoringowych, know-how sharingowe warsztaty, czy wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej jest bowiem głównym celem programu.W tej edycji z uczestnikami spotkali się już m.in. Cezary Stypułkowski, prezes mBank, Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia prezeska Solaris Bus & Coach oraz Maciej Herman, dyrektor zarządzający LOTTE Wedel.
Kandydatów do programu nominowali członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Następnie, po kilkuetapowej rekrutacji, spośród 119 zgłoszeń agencja Antal zarekomendowała do udziału w programie grono 13 osób z branży komunikacji marketingowej.
Uczestnicy programu reprezentujący media to: Agata Pilacińska-Jakubowska, Omnichannel Retail Lead, Google Poland, Marta Skrzypiec, Business Marketing Lead, Poland & Central Europe, TikTok, Damian Jan Borecki, Dyrektor ds. strategii i rozwoju, Grupa naTemat oraz Marcin Madej, wieloletni z-ca dyrektora marketingu Gazety Wyborczej.
Wśród reprezentantów marketerów są: Ewa Doligalska, Total Connections Planning and Media Senior Manager, PepsiCo,Małgorzata Narczyk, Kierownik Zespołu Oferty Postpaid, Polkomtel, Marta Pierzchalska, Media Director, Central Europe, Procter & Gamble oraz Jakub Ignaczak, Media Director, L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.
Z grona pracowników agencji w programie uczestniczą: Alicja Pietraszewska, communications & business director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, digital project manager, GroupM, Michał Kwit, business and client operations director, Value Media, Jakub Komorowski, communications & business director, Publicis Leon oraz Łukasz Zaleśny, strategy & growth director, OMD Group.
– Marketing Masterminds to pierwszy program liderski zbudowany wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej – podkreśla Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska. – Uczestnicy mają u nas wyjątkową możliwość, by poznawać branżę z trzech perspektyw: marketerów, agencji i mediów. Spotykają się z wybitnymi CEOs, pracują na indywidualnych sesjach mentoringowych, tworzą wspólnie projekty dające im wpływ na branżę, czy uczestniczą w wartościowych warsztatach, jak np. spotkanie dotyczące budowania marki osobistej, przygotowane przez Antal – wyjaśnia.
Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.
Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie www.marketingmasterminds.pl