Answear.com rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw/Creatives

fot. mat. prasowe

Answear.com, jeden z wiodących w Polsce i Europie multibrandowych sklepów internetowych z modą i akcesoriami, rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw/Creatives. Start wspólnych działań zaplanowano na luty 2025 roku. Zakres obsługi obejmie PR i media relations.

Współpraca z Warsaw/Creatives ma na celu kompleksowe wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach, a także rozbudowanie relacji z otoczeniem biznesowym. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym grup kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu Answear.com oraz podkreślenie oferty premium platformy i zmianę jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.

Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z zespołem Warsaw/Creatives. To partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. Świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody. Wierzymy, że ta współpraca pomoże nam w jeszcze efektywniejszym dotarciu do naszych klientów i interesariuszy – mówi Anna Szwec, PR & communication manager Answear.com.

Dla Warsaw/Creatives rozpoczęcie współpracy z Answear.com to szansa na wsparcie wiodącego gracza z sektora mody online. Agencja jest znana z kreatywnego podejścia do projektów komunikacyjnych i bogatego doświadczenia w realizacji kampanii PR dla branży fashion.

Wierzymy, że synergia naszych kompetencji w zakresie Advocacy & Communication z silną pozycją Answear.com na rynku modowym stworzy optymalne warunki do prowadzenia efektywnych działań w sferze public relations. Naszym celem jest budowanie długotrwałych relacji i realizowanie spójnej, atrakcyjnej komunikacji, która przełoży się na dalszy wzrost rozpoznawalności marki – mówi Patricia Smoleń, head of advocacy & communication w Warsaw/Creatives.

W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za stały kontakt z dziennikarzami oraz aktywną prezentację marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.