Answear.com prezentuje kampanię „Ubierz życie w to, co cenne” na sezon wiosna-lato ’25

fot. mat. prasowe

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię, kreację oraz realizację nowej odsłony digitalowej kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” realizowanej dla sklepu internetowego Answear.com.

Kampania na sezon wiosna-lato 2025 kontynuuje budowanie platformy komunikacyjnej pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne” i jest pierwszą zaprojektowaną jako digital native – stworzoną z myślą o użytkownikach online. Opiera się na uniwersalnej myśli – nasz styl kształtują bliskie nam osoby. Będąc w relacjach, inspirujemy się nawzajem, wzbogacamy
 i stopniowo przenikamy swoimi stylami. Bywa, że z pozoru przeciwieństwa, tworzą fascynujące połączenie. W komunikacji zestawiane są z pozoru kontrastowe marki, pokazując, że pozornie trudne do połączenia style mogą tworzyć zachwycające połączenie.

Saatchi & Saatchi odpowiada za kompleksową strategię, koncept kreatywny oraz realizację spotów i działań promocyjnych. Kampania została przygotowana i zaadaptowana na 12 rynków europejskich: Polskę, Czechy, Ukrainę, Rumunię, Bułgarię, Chorwację, Słowenię, Grecję, Cypr, Słowację, Węgry oraz Włochy.

Spoty, nakręcone w RPA, wyreżyserował multidyscyplinarny artysta Danny Sangra współpracujący z takimi markami jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna. Danny wniósł do projektu swój unikalny styl oraz charakterystyczne brytyjskie poczucie humoru. W ramach kampanii przygotowano spoty o długości 20 i 25 sekund, a także trzy wersje po 15 sekund, każdą w dwóch wariantach lektorskich. Dodatkowo, 6-sekundowe formaty pojawią się na TikToku, YouTube oraz platformie Meta.

Wybrane elementy kampanii pojawią się również jako natywne treści w prasie branżowej. Agencja Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear od września 2023 rok. Za obsługę PR i działania w mediach odpowiada Warsaw Creatives. Realizacją produkcji zajął się Warsaw Production, postprodukcją Prodigious, dźwiękiem Efectura.