Answear.com otwiera pierwszy, stacjonarny concept store!

fot. mat. prasowe

Answear.com, ceniony modowy multibrand e-commerce działający na 12 europejskich rynkach, otworzył swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina.

Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

Co czyni Answear Concept Store miejscem wyjątkowym?

Na 2000 mkw concept store klienci, w podziale na strefy produktowe, otrzymują wszechstronną i zróżnicowaną ofertę marek. Bez względu na styl, każdy miłośnik mody znajdzie coś dla siebie, mając pewność, że wybiera spośród najlepszych produktów na rynku. Marki dostępne w concept store to m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle w dziale home.

Unikalny wystrój i atmosfera: W aranżacji wnętrza kluczową rolę odgrywają kolory, wykorzystane materiały oraz starannie dobrane detale takie jak: drewniana podłoga wykonana specjalnie na zamówienie Answear oraz niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, jak również artystyczne i wykonane z prawdziwym rozmachem olbrzymie witryny sklepu. Przez najbliższy czas w witrynach będzie można zobaczyć projekty Anny Szczęsny, znanej ze współpracy z największymi domami mody. Inspiracją stojącą za projektami jest najnowsza kampania wizerunkowa Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne”.

Aby móc zaoferować klientom doświadczenie zakupowe premium Answear Concept Store to także: Punkt Krawiec Answear w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także zadbać o ich wygląd. W punkcie klienci będą mogli skorzystać z przeróbek krawieckich, personalizacji różnymi technikami: haftem, farbami lub markerami, a także z usługi dezynfekcji i odświeżania obuwia.

Kawiarnia Answear x Coffeedesk – znajdujący się na terenie concept store, autorski projekt kawiarni, otoczonej roślinną oranżerią, w której można delektować się doskonałą kawą speciality i nie tylko. Za najwyższą jakość oferty kawiarni odpowiada ekipa baristów marki Coffeedesk. Brazylijska kawa z regionu Campo das Vartentes, ceniona za swoją złożoność, z wyraźnymi nutami orzechowymi i czekoladowymi, jest bazą do espresso i kaw mlecznych. Ponadto, można spróbować różnych odmian kaw, od fermentowanych, po te wyhodowane na wulkanicznych glebach lub mające subtelny posmak pomidorów.

Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień online, dokonanych na www.answear.com, wraz z opcją przymierzenia zamówionych rzeczy, a także wyprasowania ich na miejscu.

Innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in: przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni, ekrany zlokalizowane na terenie sklepu o podwyższonej matowości dla komfortu wizualnego klientów oraz zastosowane, po raz pierwszy na świecie, ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które czynią zakupy interaktywnymi i transparentnymi.

Answear Concept Store jest unikalną przestrzenią na skalę regionu, łączącą modę i lifestyle. Jest również miejscem spotkań zarówno z klientami, jak i ludźmi ze świata mody i kultury. Organizowane w nim eventy we współpracy z markami, będą okazją do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej oraz idei stojącej za rozwojem ulubionych brandów klientów Answear.com. A to tylko niektóre z planowanych aktywności, które będą miały miejsce w przestrzeni Answear Concept Store na 2. piętrze w budynku Plater Fabryki Norblina.

Jestem przekonana, że tak kreatywna i dopracowana szczegółowo przestrzeń, jaką jest Answear Concept Store, pokaże pełną wyjątkowość tego, kim jesteśmy, wprowadzając kolaboracje z markami na najwyższy poziom. Zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne, dając klientom możliwość obejrzenia na miejscu swoich ekskluzywnych, wysokojakościowych produktów – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. – Otwarcie concept store w takiej formie i tej konkretnej, pieczołowicie wybranej lokalizacji, jest także realizacją założeń naszej strategii oraz dopełnieniem zmiany pozycjonowania marki Answear i jej oferty „premium fashion brands” – dodaje.

Answear nieustannie stawia na wygodę i zadowolenie klientów, poszukując rozwiązań, które wpłyną na jeszcze bardziej satysfakcjonujące zakupy – zarówno online, jak i offline.