Anna Roman-Pluta, strategy director oraz Aneta Bielicka, strategic planner w agencji oS3 dołączyły do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO), zrzeszającego ponad 300 ekspertów i ekspertek z obszaru badań rynku i marketingu.
PTBRiO to najważniejszy ośrodek wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie badań marketingowych w Polsce. Towarzystwo skupia specjalistów pracujących zarówno w agencjach badawczych, jak i w firmach oraz instytucjach zlecających projekty badawcze. Działa na rzecz promocji roli badań w biznesie i życiu publicznym, wspiera standardy metodologiczne oraz etykę zawodową.
Anna Roman-Pluta ma ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, z czego 19 lat w obszarze strategii komunikacyjnej i marketingowej. Pracowała dla klientów z branż retail, bankowości, telekomunikacji, a także sektora OTC i FMCG. Związana z agencjami sieciowymi, pełni również rolę wykładowczyni, moderatorki oraz jurorki konkursów branżowych (Effie, KTR). Specjalizuje się w netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej. Prywatnie – seksuolog kliniczna i terapeutka poznawczo-behawioralna.
Aneta Bielicka to ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR i marketingu medialnego. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych oraz kampanii 360°. Pracowała w agencjach w Polsce i USA, realizując projekty dla marek z sektora FMCG, retail i farmaceutycznego. Współpracowała m.in. z Visa, Duracell, Maserati, Motorola, Chiesi, Mlekpol, Lidl oraz markami z portfolio Procter & Gamble.
– Dołączenie Ani i Anety do grona członków PTBRiO to nie tylko potwierdzenie ich silnej pozycji w branży, ale także wyraz uznania dla ich wiedzy, doświadczenia i wkładu w rozwój nowoczesnych standardów komunikacji oraz badań marketingowych. W Grupie ONE House stawiamy na rozwój ekspercki i partnerskie podejście do współpracy z klientami – cieszę się, że nasze ekspertki mają realny wpływ na kierunki rozwoju całej branży – mówi Marcin Piecewicz, CEO Grupy ONE House.