Anna Nowak poprowadzi dział creative technology w agencji Saatchi & Saatchi. Na stanowisku creative technology director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii.
Powołanie działu creative technology jest kluczowe w tworzeniu i implementowaniu rozwiązań kreatywno-technologicznych dla klientów agencji, którzy coraz częściej odważnie sięgają po tego typu rozwiązania, by skutecznie transformować swój biznes i dostarczać konsumentom nowatorskich, relewantnych, ekscytujących i zapadających w pamięć odbiorców doświadczeń z marką.
Działania z zakresu creative tech umożliwią markom obsługiwanym przez agencję, nie tylko lepsze dotarcie do swoich klientów, ale także budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz tworzenie unikalnego i nowoczesnego wizerunku, co w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, jest nieocenione.
Anna Nowak jako creative technology director, będzie ściśle współpracować ze strategią i kreacją oraz pełnić kluczową rolę w rozwijaniu nowej oferty agencji, zarówno w Polsce, jak i w regionie. Jej doświadczenie w integracji technologii z kreatywnością, pozwoli Saatchi & Saatchi oferować jeszcze bardziej wyrafinowane i skuteczne rozwiązania reklamowe.
– Dzięki nowym technologiom możemy być jeszcze bardziej kreatywni i przenosić nasze pomysły na zupełnie nowe zaskakujące obszary budowania interakcji oraz relacji marki ze swoimi odbiorcami. Jestem przekonana, że dołączenie Ani do naszego wspaniałego zespołu pozwoli nam dalej eksplorować świat nowoczesnej kreatywności, poszerzać nasze horyzonty i zaskakiwać naszych klientów świeżym, odważnym i nowoczesnym podejściem – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
– Z niekłamaną ekscytacją dołączam do tak szybko rozwijającej się struktury, jak ta, którą tworzą ludzie w Saatchi & Saatchi. Wierzę, że nowe rozwiązania technologiczne pomogą nam wspólnie budować unikalne i fascynujące konteksty kreatywne. Creative tech to bardzo pojemny worek, z którego czerpanie daje mnóstwo możliwości – a skoro „nothing is impossible”, z tym większą motywacją będziemy do niego sięgać – mówi Anna Nowak, creative technology director Saatchi & Saatchi.
Anna Nowak, początkowo związana zawodowo z technologiami w branży lotniczej, do reklamy trafiła prawie osiem lat temu – od tamtego czasu buduje dla technologii skuteczne konteksty kreatywne. Dotychczas była związana z grupą dentsu: zaczynała jako product development manager (dentsu X), by w 2019 zostać creative technology expert (Isobar). W 2022 roku awansowała na stanowisko creative group head (Dentsu Creative), a rok później objęła stanowisko creative technology director również w Dentsu Creative, gdzie w ramach projektów technologicznych zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem koncepcji opartych na wykorzystaniu nowych technologii.
Anna w swojej pracy łączy kreację z technologią. Wokół jej zainteresowań jest także gaming i fascynacja środowiskiem graczy, którą od niedawna przekłada również na obszar pracy kreatywnej. O nowych technologiach i ich niestandardowym zastosowaniu w reklamie opowiada również podczas prelekcji w kraju i za granicą (m.in. podczas Digital Dragons, SOF Festival, Imagination Day, Infoshare), a także w mediach i w ramach inicjatyw edukacyjnych. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone m.in. w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym Best of Technology w konkursie KTR (2022) oraz Best of Charity w Innovation (2023). Zasiadała w jury m.in. KTR, Young Creatives, Golden Drum, Gerety Awards, KIAF. Prywatnie miłośniczka science fiction, gier wideo i spacerów z psem.