Anna Jankowska obejmuje stanowisko executive VP of global partnerships w Adlook, jednocześnie awansując w RTB House

fot. mat. prasowe

Spółka Adlook (Grupa RTB House) ogłosiła, że Anna Jankowska dołącza do zespołu jako executive VP of global partnerships. Będzie pełnić tę rolę także w firmie RTB House, z którą jest związana od pięciu lat.

Korzystając ze swojego doświadczenia w RTB House, Anna będzie kontynuować rozwój obecnych partnerstw strategicznych, oraz inicjować nowe współprace z renomowanymi markami, retailerami i korporacjami na całym świecie.

Dotychczas Anna wspierała globalny rozwój RTB House, budując kluczowe i trwałe relacje z kadrą zarządzającą (C-level), zarówno na globalnym jak i lokalnym poziomie. W swojej nowej roli skoncentruje się na dalszym rozwoju RTB House i Adlook, wdrażając strategie, które pozwolą obu firmom uzyskać przewagę na rynku międzynarodowym.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Adlook w roli Executive VP of Global Partnerships, mając jednocześnie okazję by dalej rozwijać perspektywy biznesowe RTB House. To idealny moment, aby wzmocnić inicjatywy brandingowe i poszerzać wpływy grupy RTB House na rynku, wspierając nowych i obecnych klientów w umacnianiu ich pozycji. Wykorzystując mocne strony Adlook oraz rozwijając nasze innowacyjne usługi, chcemy pomóc markom w pełni wykorzystać ich potencjał i być liderami w swoich branżach – skomentowała Anna Jankowska, executive VP of global partnerships.

Anna odegrała kluczową rolę w rozwijaniu naszych partnerstw w ostatnich latach. Jestem przekonany, że na nowym stanowisku będzie jeszcze intensywniej zwiększała potencjał zarówno RTB House, jak i Adlooka, w czasie kiedy kontynuujemy międzynarodową ekspansję – dodaje Daniel Surmacz, COO RTB House i COO Adlook.