Anna Gorczyca została business intelligence partnerem w agencji badawczej Annalect (OMD Group)

Anna Gorczyca, dotychczasowa group account director, objęła stanowisko business intelligence partner w należącej do OMD Group agencji badawczej Annalect. Wraz z objęciem nowego stanowiska, Annie Gorczycy powierzono zarządzanie zespołem data science, realizację projektów analitycznych dla wszystkich klientów OMD Group oraz kontynuację poszerzania agencyjnego portfolio narzędzi z kategorii business intelligence.

Ania Gorczyca wnosi do zespołu Annalect ogromne doświadczenie mediowe oparte na kilkunastoletniej współpracy z klientami z wielu kategorii. Jestem przekonany, że jej zaawansowane umiejętności analityczne, doskonała znajomość technologii BI oraz zrozumienie środowiska biznesowego klienta, będą cennym atutem tej dynamicznie rozwijającej się jednostki OMD Group. Ogromnie cieszę się, że Ania zgodziła się rozwijać ją razem z nami – komentuje Jakub Bierzyński, prezes OMD Group.

Jako business intelligence partner, Anna Gorczyca będzie kierować zespołem realizującym projekty z obszaru data science oraz odpowiadać za kompleksowe zarządzanie danymi i analizy strategiczne dla klientów OMD Group. Będzie kontynuować także poszerzanie oferty badawczo-analitycznej oraz prace wdrożeniowe nowoczesnych technologii służących ocenie efektywności kampanii mediowych.

Anna Gorczyca to ceniona ekspertka z szerokim, 18-letnim doświadczeniem mediowym. Jako group account director, z ramienia OMD Group, z sukcesami obsługiwała kluczowych klientów agencji, a wśród nich m.in. marki Mercedes-Benz Polska, UPC, HP czy Warner Bros. Współtworzyła wiele kampanii docenianych w najważniejszych marketingowych konkursach, w tym pierwszej w Polsce reklamy sterowanej głosem w smartphone dla Mercedes-Benz. Anna Gorczyca jest również wykładowczynią na Podyplomowych Studiach Reklamy SGH oraz doświadczoną prelegentką najważniejszych, branżowych konferencji.