Anna Gocłowska oraz Katarzyna Zadróżna-Paszt awansują w strukturach Salestube na stanowiska dyrektorskie

Anna Gocłowska oraz Katarzyna Zadróżna-Paszt awansowały w strukturach Salestube. Anna objęła stanowisko e-commerce & performance director, a Katarzyna rolę SEM director. Oba awanse związane są ze strategicznym rozwojem Salestube na rynkach zagranicznych oraz obsługą na nich globalnych marek.

Anna Gocłowska związana jest ze spółką Salestube od 2019 roku. Rozpoczynała w niej pracę jako senior performance specialist, w 2020 roku awansowała na stanowisko e-commerce & performance managera, a następnie na stanowisko dyrektora działu. W ciągu 5 lat pracy Anna brała czynny udział w rozwoju zespołu client service, który jest dziś kluczowym partnerem w obszarach performance i e-commerce największych marek e-commerce na polskim rynku m.in. Otodom czy Travelist. W nowej roli Anna Gocłowska stanęła na czele 13-osobowego zespołu e-commerce & performance. Wśród kluczowych celów, za które będzie odpowiedzialna, znajdują się m.in. zwiększenie zasięgu operacyjnego spółki na arenie lokalnej i międzynarodowej, a także rozbudowanie oferty produktowej i technologicznej w ramach zespołu.

Katarzyna Zadróżna-Paszt, która objęła stanowisko SEM director, związana jest ze spółką Salestube od 2017 roku i w ciągu tych 7 lat przeszła drogę od senior SEM specialist do acting SEM director, przejmując w grudniu 2023 roku zarządzanie największym specjalistycznym zespołem spółki, który liczy ponad 48 osób. W swojej roli bierze czynny udział w nadzorowaniu i rozwoju projektów e-commerce realizowanych dla klientów Salestube, a także za tworzenie oferty oraz strategii produktowej. Odpowiada również za rozwój kompetencji z zakresu marketplace ads w ramach spółki. Specjalizuje się w strategii mediowej obejmującej marketing w wyszukiwarkach oraz analitykę i technologię. Integruje wiedzę technologiczną z biznesem i strategicznym patrzeniem na rozwój klientów, które łączą się z umiejętnością zarządzania projektami z zakresu martech.

Salestube obsługuje już ponad 250 klientów na 35 rynkach na świecie w zakresie marketingu: technologii, mediów, e-commerce i danych. Współpracujemy zarówno z markami lokalnymi, wprowadzając je i obsługując na rynkach zagranicznych jak i z markami globalnymi na ich rodzimych rynkach m.in. w Niemczech, USA i Nowej Zelandii. Jest to możliwe dzięki takim liderkom jak Anna i Katarzyna, które mają wszystkie kompetencje i umiejętności zarządzania międzynarodowymi projektami oraz zespołem, by budować pozytywną zmianę biznesową dla globalnych marek. Ich ciężka praca przekłada się nie tylko na wyniki biznesowe naszych Klientów, ale również na całokształt rozwoju naszej organizacji, również na nowych rynkach – Mówi Joanna Czekaj, managing director w Salestube

Awanse Anny Gocłowskiej oraz Katarzyny Zadróżnej-Paszt na stanowiska dyrektorskie stanowią dla Salestube kolejny kluczowy krok, który przełoży się na rozwój oferty produktowej na rynku globalnym, a także będzie mieć bezpośredni wpływ na proces rozbudowy kompetencji w ramach całej spółki.