W sierpniu do zespołu Publicis Consultants dołączyło dwóch ekspertów, którzy wzmocnią praktykę PR korporacyjnego oraz rozwiną nowe obszary kompetencji w agencji. Anna Dąbrowska, w roli senior account managera będzie odpowiedzialna za public affairs, zaś Maciej Gelberg jako advisor, wesprze klientów z sektora przemysłowego, w tym energetycznego.
Anna Dąbrowska po 8 latach pracy w agencji MSL, dołącza do zespołu Publicis Consultants na stanowisko senior account manager, aby rozwijać kompetencje agencji w obszarze public affairs. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w komunikacji, a niemal 9 lat specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii public affairs, issue managment i komunikacji korporacyjnej. Była odpowiedzialna za realizację strategicznych projektów w obszarze PA dla branży transportowej, rolnej i spożywczej, firm technologicznych i beauty. Przez wiele lat współpracowała także z firmami farmaceutycznymi, NGO oraz organizacjami pacjenckimi.
Maciej Gelberg od ponad dekady związany jest z komunikacją i PR, ze szczególnym uwzględnieniem sektora energetycznego. Doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach, jak i po stronie biznesu. Pracował m.in. w PGE Energia Odnawialna oraz ORLEN Neptun, gdzie odpowiadał za projekty komunikacyjne dotyczące transformacji energetycznej i rozwoju OZE. Był również związany z Okaeri Consulting, gdzie zajmował się doradztwem strategicznym, komunikacją kryzysową i projektami w obszarze energetyki wiatrowej.
– Doskonałe zrozumienie poszczególnych branż i ekspertyza są dla nas kluczowe. Dzięki nim oferujemy naszym Klientom nie tylko wsparcie operacyjne na najwyższym poziomie, lecz także strategiczne doradztwo komunikacyjne, przekładające się na dalszy rozwój ich biznesu. Dlatego niezmiernie się cieszę, że tak doświadczeni pracownicy, jak Anna oraz Maciej dołączyli do naszego zespołu. Jestem przekonana, że wspólnie, jeszcze lepiej odpowiemy na aktualne potrzeby rynku oferując dodatkowe wsparcie m.in. w zakresie corporate and government affairs, issue management, czy podczas konsultacji społecznych – powiedziała Daria Tworek, managing partner w Publicis Consultants.