Ania Kwiatkowska dołącza do Grupy Przestrzeń na stanowisko business development director

fot. mat. prasowe

Ania Kwiatkowska, która właśnie dołączyła do Grupy Przestrzeń, obejmuje stanowisko business development director.

Za nami sporo wspólnie zrealizowanych projektów o różnym zakresie (Uber, Revolut, Frisco, Decathlon, Storytel, OLX, ale to dopiero przedsmak tego, jak wiele możemy zaoferować. Stąd pomysł, by dołączyła do nas Ania – mówi Karolina Kałużna, co-founder i creative director Przestrzeni.

Nie chodzi jednak wyłącznie o pozyskiwanie nowych briefów. Te, jak dodaje Dawid Kaźmierczak, co-founder & chief content officer, do Grupy przychodzą. – Transfer Ani to istotne wzmocnienie kompetencji new biz dla całej Grupy Przestrzeń. Wieloletnie i wszechstronne doświadczenie Ani pozwoli nam jeszcze skuteczniej opowiedzieć branży o możliwościach naszych poszczególnych firm jak ich siły grupowej. Poza tym Ania ze swoją charyzmą i pasją świetnie wpisze się w kulturę naszej organizacji – mówi Kaźmierczak.

Sama Ania na pytanie o motywację do dołączenia do Grupy Przestrzeń podkreśla chęć podjęcia nowego wyzwania. – Przestrzeń do własnych pomysłów, która jest tym większa, bo dotyczy nie jednej agencji, a Grupy? Mam już zeszyt pomysłów, a zarządzający Grupą dają mi tyle samo swobody, co wsparcia – mówi Ania.

Ania Kwiatkowska funkcję business development director w Grupie Przestrzeń objęła od maja 2024. Wcześniej pracowała m.in.: Orange, EB, Żywiec, Adidas, Microsoft, Philips, Credit Agricole, BOŚ. Po pracy zażywa uroków wiejskiego życia, pielęgnując przydomowy ogród i doglądając cztery psy, dwa konie, dwadzieścia siedem kur. W planach ma dodanie jeszcze osiołka.