Ania Kwiatkowska, która właśnie dołączyła do Grupy Przestrzeń, obejmuje stanowisko business development director.
– Za nami sporo wspólnie zrealizowanych projektów o różnym zakresie (Uber, Revolut, Frisco, Decathlon, Storytel, OLX, ale to dopiero przedsmak tego, jak wiele możemy zaoferować. Stąd pomysł, by dołączyła do nas Ania – mówi Karolina Kałużna, co-founder i creative director Przestrzeni.
Nie chodzi jednak wyłącznie o pozyskiwanie nowych briefów. Te, jak dodaje Dawid Kaźmierczak, co-founder & chief content officer, do Grupy przychodzą. – Transfer Ani to istotne wzmocnienie kompetencji new biz dla całej Grupy Przestrzeń. Wieloletnie i wszechstronne doświadczenie Ani pozwoli nam jeszcze skuteczniej opowiedzieć branży o możliwościach naszych poszczególnych firm jak ich siły grupowej. Poza tym Ania ze swoją charyzmą i pasją świetnie wpisze się w kulturę naszej organizacji – mówi Kaźmierczak.
Sama Ania na pytanie o motywację do dołączenia do Grupy Przestrzeń podkreśla chęć podjęcia nowego wyzwania. – Przestrzeń do własnych pomysłów, która jest tym większa, bo dotyczy nie jednej agencji, a Grupy? Mam już zeszyt pomysłów, a zarządzający Grupą dają mi tyle samo swobody, co wsparcia – mówi Ania.
Ania Kwiatkowska funkcję business development director w Grupie Przestrzeń objęła od maja 2024. Wcześniej pracowała m.in.: Orange, EB, Żywiec, Adidas, Microsoft, Philips, Credit Agricole, BOŚ. Po pracy zażywa uroków wiejskiego życia, pielęgnując przydomowy ogród i doglądając cztery psy, dwa konie, dwadzieścia siedem kur. W planach ma dodanie jeszcze osiołka.