Ania Kruk prezentuje kampanię świąteczną „Merry Awkward Moments” – z humorem i dystansem o najbardziej niezręcznych momentach świąt

fot. mat. prasowe

Marka biżuteryjna Ania Kruk, znana z odważnego podejścia do storytellingu i świeżego spojrzenia na modę, ruszyła z kampanią świąteczną „Merry Awkward Moments. Urok świąt w jednym pudełku”. To przewrotna, pełna humoru i autoironii opowieść o sytuacjach, które wszyscy znamy aż za dobrze – tych małych, niezręcznych chwilach, które potrafią wydarzyć się przy wigilijnym stole, podczas rodzinnych spotkań czy w trakcie wręczania prezentów.

Kampania zwraca uwagę na to, że święta nie zawsze wyglądają jak z katalogu – czasem są chaotyczne, czasem zabawnie niewygodne, a czasem całkiem nieplanowane. Właśnie te momenty stają się tłem dla biżuterii Ania Kruk, która – w kontrze do niezręczności – jest pewnym, eleganckim i trafionym prezentem, niezależnie od rodzinnych plot twistów.

W serii krótkich spotów i zdjęć przedstawiono niezręczne momenty związane z modą, kiedy mamy na sobie sweter z reniferem, a cała reszta rodziny lśni niczym na oskarowym dywanie, z wręczaniem prezentów, kiedy otrzymujemy coś co kompletnie nietrafionego albo z emocjami, kiedy cała starszyzna stołu pyta się o ślub i dzieci, a nam do tego niespieszno.

Biżuteria Ania Kruk pojawia się jako happy end każdej z niezręczności – jako prezent, który naprawdę cieszy i łagodzi najbardziej krępujące sytuacje.

Rozwinięcia claimu „ANIA KRUK, Wierzymy w solność noszenia. Również w święta.”, „ANIA KRUK, Prezenty – te wszystkie i te jedyne.”, „ANIA KRUK, Ani wtedy, ani kiedyś, tylko teraz.”, „ANIA KRUK, momenty te trudne i te najprostsze.” są odbiciem charakteru i DNA marki.

Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie autentyczna, lekka i bliska codziennym doświadczeniom. Święta są piękne, ale nie są idealne – i w tym ich urok. Nasza biżuteria ma dodawać pewności, luzu i blasku również wtedy, gdy wokół dzieją się najbardziej niezręczne historie – mówi Magda Polaszek, head of brand, PR & CSR marki Ania Kruk.

Kampania osadzona jest głównie w mediach społecznościowych. Do współpracy przy promocji zaproszono też influencerów. Za kreację realizacje odpowiada dział marketingu AANIA KRUK. Działania PR powierzono agencji Magnifco Marketing&PR Consultants.

fot. mat. prasowe