Advalue rozwija struktury i kompetencji Zespołu. Do agencji dołączyli doświadczeni eksperci: Aneta Lisicka, Aneta Szerszeniewska i Paweł Stankiewicz, obejmując kluczowe stanowiska w obszarach kreacji, client service i PR. Ich wiedza, doświadczenie i energia wzmacniają fundamenty agencji i wspierają realizację kompleksowych projektów dla klientów Advalue.
Od maja 2025 r. do zespołu Advalue dołączył Paweł Stankiewicz, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego. Z branżą reklamową jest związany od ponad dwudziestu lat. Pracował w polskich oraz międzynarodowych agencjach, takich jak TBWA\TEQUILA, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, dentsu oraz ostatnio AWX. Realizował kampanie dla wielu znanych marek, m.in. Totalizatora Sportowego, PKO BP, PZU, Banku Santander, Carlsberga, Kompanii Piwowarskiej, Link4, Polpharmy i Unilevera. Bliska jest mu także działalność na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Paweł Stankiewicz jest laureatem nagród branżowych, w tym EFFIE, KTR i Golden Arrow oraz konkursów w dziedzinie projektowania plakatu. Paweł kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych.
– Reklama to nie tylko umiejętność przyciągania uwagi do konkretnego produktu – to również narzędzie wpływu. Przemyślana komunikacja buduje trwałe relacje między markami i odbiorcami, a jednocześnie potrafi kształtować ich postawy, inspirować do zmiany. Agencja Advalue od lat udowadnia, że skuteczność biznesowa może iść w parze z zaangażowaniem i odpowiedzialnością społeczną – mówi Paweł Stankiewicz.
Aneta Lisicka dołączyła do Advalue w 2024 roku jako senior account manager, a w styczniu 2025 awansowała na stanowisko client service directorki. Jej zadaniem jest dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów. Aneta Lisicka od ponad dwóch dekad jest związana z branżą reklamową i marketingową, skutecznie zarządza zespołami oraz projektami – zarówno po stronie agencji, jak i klienta.
Aneta Lisicka posiada szerokie doświadczenie w realizacji działań ATL, BTL, digital, social media, eventów, kampanii edukacyjnych, projektów CSR, a także aktywacji konsumenckich, w tym loterii i konkursów. Jej doświadczenie poparte jest pracą dla wielu marek z różnych branż. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się długoletni klienci m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Danone – Żywiec Zdrój oraz Nutricia, NIVEA Polska, Warta, PGNiG czy PGE.
Aneta Szerszeniewska pracuje w Advalue od lutego 2025 roku jako PR manager group head. Odpowiada za rozwój działu PR & content marketing – od rozbudowy struktur i procesów, po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej dla klientów agencji oraz samego Advalue. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami z branży finansowej, FMCG, healthcare, HoReCa, lifestyle i beauty – współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym BOHOBOCO. Łączy wiedzę dziennikarską (m.in. money.pl) z eksperckim podejściem do komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i społecznej. Jest laureatką Złotych Spinaczy oraz wyróżnienia Golden Arrow.