Warszawa rozbłysła świątecznym blaskiem! Już od 1 grudnia sklep Lidl Polska przy ul. Kasprowicza 117 stał się najbardziej świątecznym Lidlem w Polsce – przestrzenią pełną wyjątkowej atmosfery i tysięcy lampek, które już z daleka wprowadzą klientów w zimowy nastrój. Za tę spektakularną metamorfozę sklepu odpowiada jedna z najpopularniejszych polskich influencerek – Andziaks, która została twarzą całego projektu.
Okres świąteczny to czas, w którym poszukujemy wyjątkowości i ciepłej atmosfery. Pragniemy, aby otaczający nas świat nabrał specjalnego, uroczystego blasku, wprowadzając nas w radosny nastrój. Właśnie z myślą o tej potrzebie stworzona została spektakularna iluminacja Lidla. Jej celem jest przekształcenie zwykłego miejsca w przestrzeń pełną świątecznego czaru, zapraszając klientów do poczucia bożonarodzeniowego klimatu.
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce
Świąteczna odsłona warszawskiego Lidla powstała pod czujnym okiem Andziaks – to ona odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt imponującej iluminacji. Sklep rozświetlił się pełnym blaskiem już 1 grudnia.
Stworzone miejsce trudno będzie minąć obojętnie: ciepłe światełka, bogate dekoracje dookoła i wyjątkowa atmosfera sprawią, że wielu mieszkańców zatrzyma się choć na chwilę, by poczuć bardziej nastrój nadchodzących świąt.
Cała Polska będzie mogła zobaczyć efekt świątecznej przemiany w mediach społecznościowych oraz w specjalnym odcinku „vlogmasa” na kanale Andziaks – premiera już 4 grudnia.
Konkurs na TikToku dla obserwatorów Lidla – weź udział i wygraj wyjątkowe nagrody!
Również 4 grudnia wystartuje świąteczny konkurs na TikToku Lidl Polska. Aby wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć na pytanie w komentarzu pod filmem: „Bez jakich przysmaków z Lidla nie wyobrażasz sobie świąt?”. Konkurs potrwa do 11.12.
Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody.
Nagrody główne:
· iPhone 17
· karta podarunkowa 500 zł na zakupy w Lidlu
· paczka ze świątecznymi produktami
Nagrody dodatkowe:
· 20 bonów o wartości 100 zł na zakupy w Lidlu
Świąteczną akcję wspierają ulubieni twórcy
W projekt zaangażują się także inni popularni twórcy Internetowi: Damian Tkaczuk, Patryk Szczepanik, Kozacka Warszawa, Maciek Zalech, StylizacjeTV, Pysia, Haaipapi, Magda Bereda i Fusialka. Influencerzy będą pokazywać najbardziej świątecznego Lidla w Polsce w swoich kanałach na TikToku oraz Instagramie.
Jak długo będzie świeciła iluminacja Świątecznego Lidla?
Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu aż do 6 stycznia, zapraszając tym samym mieszkańców do odwiedzenia sklepu i zrobienia świątecznych zakupów w wyjątkowej atmosferze.
Cała iluminacja świąteczna została wykonana zgodnie z wysokimi normami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi, przy użyciu nowoczesnych technologii LED. Dbałość o energooszczędność i ekologię jest standardem sieci, dlatego placówka przy ul. Kasprowicza, podobnie jak wiele innych sklepów, posiada panele fotowoltaiczne. Ponadto od 2022 roku Lidl Polska wykorzystujemy 100% zielonej energii elektrycznej w działalności operacyjnej.
Kampania świąteczna Lidla: „Opłaca się świętować każdego dnia”
Lidl realizuje tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, podkreślając ideę codziennych, drobnych gestów życzliwości i troski. Akcja, prowadzona w 31 krajach, łączy świąteczny klimat z wartościami marki i kontynuacją strategii „Lidl. To się opłaca”. W kampanii mocno akcentowane są kwestie świadomego odżywiania, odpowiedzialności społecznej oraz wsparcia organizacji charytatywnych, co pokazuje, że Lidl świętuje nie tylko od święta, ale przez cały rok.



