Ancymony (*ancy) wygrywają przetarg Suempolu

„Zobacz rybę w nowym świetle” to idea platformy komunikacyjnej stworzonej przez Ancymony (*ancy) dla Suempolu – polskiej firmy oferującej łososia w wielu wyjątkowych postaciach.

Platforma jest efektem wygranego przetargu. Zakres działań dla marki obejmuje strategię marketingową i komunikacyjną, produkcję fotokontentu (ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Facebooka), działania związane z planowaniem i zakupem mediów w obszarze programatycznym i promocją na TikToku oraz nadzór nad przygotowywaniem treści na ten kanał.

Punktem wyjścia do opracowania kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej stało się kluczowe wyzwanie: Polacy wciąż spożywają znacznie mniej ryb niż mieszkańcy Europy Zachodniej. To, co na pierwszy rzut oka może się wydawać barierą, w rzeczywistości jest ogromną szansą na rozwój rynku. Misją Suempolu jest bowiem sukcesywne „rozkochiwanie” Polaków w rybach. Dlatego przygotowana przez nas strategia mediowa opiera się na intensywnych działaniach w kanałach społecznościowych. Dzięki nim możliwe jest budowanie świadomości marki, angażowanie konsumentów oraz edukacja – wszystko w naturalnym dla odbiorców środowisku. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Suempol w roli przewodnika Polaków w podróży ku odkrywaniu ryb na nowo – komentuje Magdalena Fedyna, account managerka, Ancymony (*ancy).

Firma Suempol to przedsiębiorstwo wymykające się wielu typowym ramom i sztampowym wyobrażeniom. Już sam fakt zlokalizowania marki zajmującej się rybami i owocami morza na Podlasiu dla wielu jest zaskakujący. Potrzebowaliśmy współpracy z agencją, która będzie w stanie wczuć się w sposób działania, wartości i cele naszej firmy. Ancy poradziło sobie z tym doskonale – dzięki swej kreatywności i zaangażowaniu przygotowali strategię i materiały oddające inspiracyjny, odważny duch marki Suempol – podsumowuje Paweł Piech, starszy specjalista ds. marketingu i PR, Suempol.

Działania dla marki wystartowały we wrześniu i potrwają do końca roku.