Dom mediowy Mido (Keino Grupa) będzie odpowiadać za zakup mediów dla kampanii marki Amoretta (Mieszko S.A.) zaplanowanej na przełom listopada i grudnia, obejmującej emisję w TV oraz działania digital. Agencja wygrała przegląd ofert dla marki.
To druga kampania Amoretty realizowana z Mido w 2025 r. Zakres tym razem obejmuje planowanie i zakup TV ze wsparciem w kanałach digital.
– To już drugi raz, kiedy przedstawiliśmy rekomendację korzystną dla celów marki – holistyczną, strategiczną i w pełni odpowiadającą na potrzeby klienta. Cieszy nas, że podejście zespołu, merytoryka oferty oraz praca „out of the box” przeważyły w przeglądzie ofert – mówi Urszula Zdunek, managing director Mido.
Po stronie Mido za projekt odpowiadają: Urszula Zdunek i Agnieszka Anzulewicz (rekomendacja mediowa), Daniel Białoszewski (prowadzenie projektu) oraz Bartosz Kłus.



