Letnia współpraca dwóch polskich marek – Amiki i Braci Sadowników – pokazuje, jak producenci z różnych branż mogą łączyć siły wokół wspólnego celu. Akcja „Zapakuj więcej Musssującego orzeźwienia” wystartowała 1 lipca i potrwa do końca września 2025 roku lub do wyczerpania zapasów. To element szerszego partnerstwa, które obejmuje także wydarzenia plenerowe.
W ramach akcji osoby, które zakupią wybrane modele lodówek Amica o szerokości 60 cm i wystawią opinię na ich temat w sklepie internetowym lub na stronie producenta, mogą otrzymać zestaw napojów musujących od Braci Sadowników. Szczegóły – w tym lista modeli i warunki udziału – dostępne są w regulaminie akcji na stronie: www.amica.pl/musujaceorzezwienie.
Współpraca marek nie ogranicza się do promocji. W lipcu i sierpniu Amica dołączy do Braci Sadowników jako partner wydarzeń śniadaniowych organizowanych w Warszawie.
Spotkania odbędą się w następujących terminach:
- Żoliborz – Aleja Wojska Polskiego 1, godz. 9:00–16:00
- Mokotów – Skwer im. Grupy AK „Granat”, godz. 10:00–17:00
- Wawer – ul. Węglarska 41A, godz. 10:00–17:00
Terminy wydarzeń:
- 19–20 lipca – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
- 26–27 lipca – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
- 9–10 sierpnia – Żoliborz (sobota), Wawer (niedziela)
- 23–24 sierpnia – Żoliborz (sobota), Mokotów (niedziela)
Zaproszenie do udziału w śniadaniach plenerowych kierowane jest nie tylko do mieszkańców stolicy – wydarzenia są otwarte dla wszystkich, którzy w letni weekend chcą zjeść coś dobrego, spróbować naturalnych napojów i spędzić czas w strefie relaksu przygotowanej wspólnie przez Amikę i Braci Sadowników.
– Chcieliśmy, żeby letnia akcja miała więcej wspólnego z codziennością niż z reklamą. Wspólnie z Bracią Sadownikami zapraszamy odbiorców do doświadczenia marki – w kuchni, w trakcie zakupów czy na śniadaniu w parku. To sposób na obecność Amiki tam, gdzie naprawdę toczy się życie – mówi Katarzyna Cięciera-Czarnolewska, starszą menedżerka ds. produktu i ceny.
Wspólne działania Amiki i Braci Sadowników to przykład coraz powszechniejszych partnerstw opartych na spójności wartości – takich jak lokalność, prosty skład, funkcjonalność i wygoda w codziennym życiu.