Wystartowała kampania reklamowa marki Ambition, wspierającą sprzedaż 2 linii produktowych kluczowych dla okresu wielkanocnego.
Kampania wystartowała pod hasłem „Sekret udanych świąt? Wspólne chwile”, a zbudowana jest wokół ciepłej emocjonalnej idei, mówiącej o wspólnych rodzinnych chwilach spędzanych przy wielkanocnym stole. Celem akcji jest budowanie świadomości marki Ambition oraz wsparcie sprzedaży offline i online kluczowych dla okresu wielkanocnego linii produktowych tego brandu: Kolekcji Fern i Kolekcji Flores.
Grupą docelową działań marketingowych są kobiety w wieku 25-64 lat.
Kampania ma charakter digitalowy, obejmuje działania na platformach: Meta, YouTubie i TikToku. Agencja stworzyła na potrzeby kampanii zasięgowe spoty, w produkcji, których wykorzystane zostały m.in. narzędzia AI.
Za przygotowanie spotów odpowiada wyspecjalizowany dział ASAP&ASAP, stworzony w strukturach agencji pod koniec ubiegłego roku, realizujący produkcje AI.
Obecna kampania oznacza poszerzenie współpracy ASAP&ASAP z firmą Dajar i marką Ambition – wcześniej agencja realizowała dla Dajar kampanie międzynarodowe na platformie LinkedIn.